Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به درخواست کادر فنی بازیکنان مثل برخی تیم‌های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری تمرینات نساجی به شکل اینترنتی اظهار داشت: این تصمیم توسط کادر فنی گرفته و مقرر شده بازیکنان مثل برخی تیم‌های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان تیم‌هایی مثل شالکه و  دورتموند تمرینات خود را به صورت هفت نفره شروع کردند و بازیکنان با فاصله برنامه‌های مربیان را اجرا می‌کنند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد: امروز مصاحبه‌ای از امره جان خواندم که از بازگشتش به میادین ابراز خوشحالی کرده بود و امیدوارم فوتبالیست‌های ایرانی نیز مجدداً این حس را تجربه کنند.

دین‌محمدی در خصوص نحوه اطلاع مربیان نساجی از وضعیت بازیکنان گفت: همه روزه به صورت آنلاین در یک برنامه اینترنتی به صورت زنده تمریناتی را با بازیکنان انجام می‌دهیم و علاوه بر این آنها تمرینات بدنی جداگانه خود را در گروه ارسال می‌کنند. 

وی در خصوص اظهارنظر سهیل مهدی که مدعی شده بود به بازیکنان و تیم‌ها فرصت آماده‌سازی داده می‌شود، گفت: قانون آماده‌سازی بازیکنان به این شکل است که وقتی بازیکن 2 ماه از برنامه تمرینات دور باشد نیاز به هفت هفته تمرینات بدنی دارد. البته الان تعطیلات بین فصل نیست و مربیان تیم‌ها بازیکنان را کنترل می‌کنند. اگر 20 روز قبل از شروع لیگ تاریخ آغاز مسابقات را اعلام کنند تیم‌ها می‌توانند با ریکاوری مناسب و بازی‌های دوستانه وضعیت بدنی بازیکنان را جمع کنند فقط امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: دین نساجی مازندران فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران که ۲۱ بازیکن را به پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده است، درباره مراحل اردو گفت: از ۲۳ بهمن ماه اردوهای انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر را شروع کردیم و هشت تا ۹ اردوی دو روزه داشتیم. بازیکنان با استعدادی به تیم اضافه شدند. دخترانی با قد ۱۹۰ تا ۱۹۴ که شرایط سنی مناسبی داشتند و شاید در مسابقات پیش رو به دلیل نیازی که به تمرینات بیشتر دارند با ما اعزام نشوند اما در اردو حضور خواهند داشت تا در سال‌های بعد بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان این که پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر در حال برگزاری است، تصریح کرد: تا زمان برگزاری مسابقات ۹ اردو خواهیم داشت. بازیکنان با توجه به اردوهای برگزار شده شرایط خوبی دارند و از اردوی بعد می‌توانیم دیدارهای تدارکاتی را آغاز کنیم. زمان کمی را در اختیار داریم و مسابقات از ۲۷ خرداد شروع می‌شود پیش از آن اردوی تدارکاتی نداریم اما در مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) که ۱۴ خرداد برگزار می‌شود با حمایت فدراسیون شرکت خواهیم کرد که به نوعی اردوی تدارکاتی برای ما محسوب می‌شود تا بتوانیم بازیکنان را پیش از مسابقات اصلی محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران با تاکید بر این که هدفشان ارتقای جایگاه و رنکینگ این رده سنی است، گفت: امیدوارم بتوانیم سطح خود را نسبت به قبل ارتقا و والیبالی با کیفیت ارائه دهیم تا با عملکرد خوب نتیجه بهتری بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح تکنیک مشکل بزرگی است و از شروع اردو این موضوع را مدنظر داشتیم. تا زمانی که تکنیک خوبی نداشته باشیم نمی‌توان روی تاکتیک کار کرد.

کد خبر 6085373 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد