Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@18:48:27 GMT

۷۵ واحد صنفی غیرضروری سمنان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۶۰۱

۷۵ واحد صنفی غیرضروری سمنان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید مهدی برهانی با اشاره به تذکر به واحدهای صنفی درباره لزوم محدودیت فعالیت در شرایط کنونی گفت: ۷۵ واحد صنفی غیرضروری استان سمنان پلمب شد.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار بازرسی در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در بازار و شهر با همکاری دستگاه‌های مرتبط بر اساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا استان مبنی بر محدودیت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: محدودیت‌ها در فعالیت واحدهای صنفی بر اساس دسته‌بندی‌های اعلام شده تا ۲۰ فروردین ٩٩ تمدید شد.

وی تصریح کرد: بنابراین، به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تمام مراکز تجاری و واحدهای صنفی غیرضروری در استان سمنان، به استثنای برخی واحدهای صنفی تامین کننده مایحتاج عمومی مردم، تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: حدود ۹۰ درصد از واحدهای صنفی استان در خصوص محدودیت فعالیت همکاری کردند.

48

کد خبر 1372596

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان صنفی غیرضروری واحدهای صنفی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس