Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:58:39 GMT

تردد در جاده‌های فارس ۶۵ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۶۴۷

تردد در جاده‌های فارس ۶۵ درصد کاهش یافت

علیرضا سیاهپور، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روند کاهش تردد در برخی محورها همچنان ادامه دارد و در برخی محورها نیز افزایش جزییداشته‌ است که عمده آن نیز مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ناوگان حمل و نقل بار است.
وی ادامه داد: در مدت یاد شده در سال گذشته، در استان فارس، تردد یک میلیون و ۶۵ هزار خودرو در محورهای این استان به ثبت رسید اما امسال این رقم به ۳۳۷ هزار خودرو کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: این در حالی است که امسال با توجه به شرایط ایجاد شده و کاهش ترافیک در جاده‌ها، برخی از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه سنگین برای جابه جایی بار نیز حذف شده و بخشی از همین ترددهای ثبت شده نیز مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: علاوه بر کاهش تردد در جاده‌های این استان، در ورودی‌های فارس نیز شاهد کاهش تردد خودرو بوده‌ایم که از جمله در ورودی استان از شهررضا به سمت آباده امسال از میزان ترددها ۷۴ درصد کاسته شد.
سیاهپور افزود: در نوروز امسال نیز در بحث جابه جایی مسافر از مبدا شیراز به مقاصد مختلف کشور از حیث تعداد سفر ۸۱ درصد و به لحاظ شمار مسافران، ۸۶ درصد کاهش داشته است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا مسافرت خودرو شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا مسافرت خودرو شیراز فارس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا مسافرت خودرو شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحات تکمیلی ارائه کرد و گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

کد خبر 845522 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم راهنمايى و رانندگى

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان