Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@16:01:26 GMT

میلان مقصد بعدی ستاره ناراضی بارسا؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۶۷۶

میلان مقصد بعدی ستاره ناراضی بارسا؟

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا که فصل پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته به احتمال فراوان راهی تیمی دیگر خواهد شد.

به گزارش مشرق، ایوان راکیتیچ در چند سال گذشته همواره کانون شایعات مختلف بوده است. دو سال پیش گفته می شد او قطعا راهی پی اس جی خواهد شد ولی در بارسلونا ماند و خود را بار دیگر ثابت کرد. تابستان گذشته او تا یک قدمی پیوستن به یوونتوس هم پیش رفت ولی بار دیگر ترجیح داد بماند ولی این بار اوضاع متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا هفته ها در بارسا و زیر نظر والورده نیمکت نشین بود ولی به تدریج اوضاع برای او بهتر شد هرچند در نهایت هنوز نتوانسته جایگاه گذشته خود را پس بگیرد.

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که در دو فصل اخیر میلان نیز از مشتریان پر و پا قرص راکیتیچ بوده و ستاره کروات اطمینان دارد که در نقل و انتقالات پیش رو این باشگاه بار دیگر برای جذب وی اقدام خواهد کرد. میلان تابستان گذشته قصد جذب لوکا مودریچ را هم داشت که در این امر توفیقی پیدا نکرد.

در میلان بر این اعتقادند که برای بازگشت به روزهای خوب، باید روی جذب بازیکنان باتجربه و بزرگی چون راکیتیچ سرمایه گذاری کرد. میلان احتمالا مقصد بعدی ستاره کروات خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید آث میلان راکیتیچ بارسلونا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، اخبار جدید از اسپانیا حکایت از اقدام جدیدی از سوی مدیریت بارسلونا برای حفظ ژاوی هرناندز، سرمربی تیم اصلی، دارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی تی‌وی ۳ اسپانیا ، مدیریت بارسلونا به ژاوی پیشنهاد پست جدیدی داده است.  بر اساس این خبر بارسا از ژاوی خواسته است پس از پایان این فصل، سفیر بنیاد بارسلونا شود، پستی که هم‌اکنون در اختیار الکس روکا است و اگر ژاوی به وعده‌اش عمل و بارسا را در پایان فصل ترک کند، ممکن است به او برسد.

بارسلونا نمی‌خواهد ژاوی را از دست بدهد و خوان لاپورتا و دکو بارها اعلام کرده‌اند که خواهان حضور و ادامه ژاوی هرناندز در سمت سرمربی‌گری تیم اصلی هستند.

با این حال آنها واقع‌بین هستند و معتقدند همه چیز به خود ژاوی بستگی دارد. برای همین لاپورتا می‌خواهد به منظور حفظ ژاوی در باشگاه، پست جدیدی به او بدهد تا همچنان از تجربیات او در بارسا استفاده شود.

سرمربی اسپانیایی بارسلونا پس از نتایج ناامیدکننده اعلام کرد که در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد اما نتایج و عملکرد خوب در بازی‌های اخیر هواداران و مدیریت را امیدوار کرده که ژاوی از تصمیمش منصرف شود.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - آخرین گل های کاکا با پیراهن میلان (2014/3/29) / فیلم
  • تبریک تولد مانوئل روی کاستا توسط باشگاه میلان / فیلم
  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • بازدید بیش از ۴۳۹ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است