Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@20:37:30 GMT

ترددهای نوروزی در محورهای سمنان ۶۲ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۸۱۱

ترددهای نوروزی در محورهای سمنان ۶۲ درصد کاهش یافت

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بر اساس اطلاعات تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان نسبت به طرح نوروزی سال گذشته ۶۲ درصد کاهش داشت.

احسان منصور کیایی روز شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: چهار میلیون و ۱۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی این استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت اصلی کاهش سفرهای نوروزی را مشارکت مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد و افزود: در این مدت ۱۷ درصد از ترددها در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: آمار خودروهای ورودی به این استان در ایام طرح نوروزی امسال، ۶۳ درصد کاهش داشت.

وی تصریح کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها است. 

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور

تین نیوز

 مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در پی بارش باران در روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی استان ها، همه ظرفیت های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود به کار گرفته می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با بیان این که در بارش های اخیر طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین در کشور، ۱۴ استان درگیر بارش باران هستند، گفت: ۳۰۸۶ نفر روز راهدار و ۲۵۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، مشغول فعالیت اند.

بهرامی نیا افزود: در مدت یادشده، ۲۶ مسیر غیر شریانی و ۴ محور شریانی مسدود شده است و راهداران در تلاش هستند که این مسیرها را بازگشایی کنند.

به گفته وی محورهای شریانی، گشت-سراوان، بندر خمیر-بندربنگه، نیکشهر-چابهار و ایرانشهر -زهکلوت هستند، همچنین ۵۱۸ محور روستایی شامل ۲ هزار روستا مسدودند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهرامی نیا با اشاره به این که تاکنون بیش از ۳۸۰ مترمکعب عملیات ریزش برداری در سطح محورهای کوهستانی انجام شده است، گفت: بیشترین عملیات ریزش برداری مربوط به استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لارستان است.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان با بیان این که شدت بارش ها افزایشی بوده است، گفت: بارش باران در استان های هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، خراسان رضوی، یزد، بوشهر خراسان جنوبی، چهارمحال وبختیاری و آذربایجان شرقی دارای شدت قابل توجهی بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند