Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی در خصوص جلسه شب گذشته با مدیران پرسپولیس صحبت کرد.

طرفداری- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باشگاه در شرایط سختی قرار دارد و در این برهه نیازمند حمایت هواداران هستیم.

سیدجلال حسینی در گفت و گو با فارس، در خصوص جلسه شب گذشته به همراه سه بازیکن دیگر پرسپولیس با مهدی رسول پناه و مهرداد هاشمی اعضای هیات مدیره، اظهار داشت:

با توجه به شرایط باشگاه تصمیم گرفتیم جلسه ای با مسئولان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود به جز من، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، کمال کامیانی نیا، بیرانوند و عالیشاه هم حضور داشته باشند که به دلیل نبودن آنها در تهران، نتوانستند در جلسه حاضر شوند.

وی افزود:

شرایط مالی پرسپولیس مناسب نیست و دغدغه تیم این روزها مشکلات خود باشگاه است. درست است که از نظر مالی بازیکنان مطالبات خود را می خواهند اما اکنون همه فکر و ذکر ما حل شدن مشکلات خود باشگاه است.

سید جلال حسینی ادامه داد:

در صحبتی که با مسئولان داشتیم، این سوال را مطرح کردیم که بالاخره کرونا از بین برود و همه فعالیت ها عادی شود این باشگاه چطور می خواهد از پس مشکلات مالی اش برآید؟ اکنون زمان اتحاد است تا بعد از پایان کرونا کاری روی زمین نمانده باشد و همه چیز طبق روال پیش برود. 

کاپیتان سرخپوشان اظهار داشت:

شاید بهتر باشد هواداران بدانند که باشگاه بدهی هایی دارد که یکی پس از دیگری آنها از راه می رسند. حتما هواداران از پرسپولیس بعد از سه قهرمانی توقع دارند که اکنون تیم در آرامش باشد و این خواسته و حق هم به جا هست. حرف ما هم همین است که آرامش حق پرسپولیس است اما در شرایطی هستیم که کار کردن سخت است. در وضعیتی هستیم که معتقدیم باشگاه باید ریشه ای درست شود. این درست شدن را برای آینده باشگاه می خواهیم. بحث دیشب ما در جلسه بابت خودمان نبود. 

حسینی تصریح کرد:

اگر قرار است اتفاق بدی بیفتد، باید از همین حالا جلوی آن را بگیریم تا مشکلات بیشتر نشود. از هواداران می خواهیم ما را حمایت کنند چون دو ماه آینده روزهای سخت پرسپولیس است و مثل همیشه حمایت هواداران است که می تواند به ما انرژی دهد تا از پس این مشکلات برآییم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • نقشه بارش‌های رگباری طی دو روز آینده در کشور