Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بیرانوندی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی‌های کرونایی دانش آموزان کشور اظهار کرد: روز دوشنبه این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان در این‌باره با حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش جلسه خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: همکاران و مسئولان مربوط پیشنهادهایی دارند که در این جلسه بررسی خواهد شد و پس از آن، نتیجه نشست اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حاجی میرزایی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی کمیسیون آموزش و تحقیقات وزیر آموزش و پرورش کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم