Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: روی آوردن جوانان و مردم به کار جهادی و پی بردن به اهمیت این موضوع یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که در روزهای شیوع کرونا بدان پی بردیم. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار استاندار گیلان با وی از همکاری مردم و مسئولان در روزهای شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در گیلان مردم و مسئولان با همراهی یکدیگر توانستند این ویروس را کنترل کنند که به همه آنها عرض خداقوت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا علاوه بر دشواری، درس و نکات آموزنده‌ای نیز برای ما داشت بیان کرد: روی آوردن جوانان و مردم به کار جهادی و پی بردن به اهمیت این موضوع یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که در این روزها بدان پی بردیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب مسئولان استان گیلان در مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: استان گیلان رتبه نخست مبارزه با ویروس کرونا در کشور را کسب کرده است که این امر با تلاش همه از جمله گروه‌های جهادی و وفاق و همدلی بین مردم و اقشار مختلف جامعه محقق شده است.

91 درصد مردم گیلان غربالگری کرونا شدندتداوم تعطیلی تفرجگاه‌های گیلان؛ اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا 20 فروروین ادامه داردگیلان موج سنگین اپیدمی کرونا را پشت سر گذاشت

امام جمعه رشت ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مردم و مسئولان در کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا تصریح کرد: در تعالیم دینی به ما توصیه شده است که در زمان سختی و بلا به ائمه(ع) متوسل شویم و مطمئناً با توکل به خدا این ویروس را شکست می‌دهیم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نامگذاری امسال به‌نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شرایط فعلی کشور ما به‌گونه‌ای است که بستر مناسب برای تولید محصولات زراعی فراهم شده و تقاضا برای محصولات داخلی نیز بالا رفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان کرد: برای تحقق جهش تولید باید ابتدا اولویت‌ها را مشخص کرده و در همان راستا حرکت کنیم و در این بین کاهش واردات محصولات مختلف از خارج از کشور یکی از مهم‌ترین نکات در تقویت تولید داخل است.

وی با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌های خوب و تقویت منابع آبی و همچنین نرخ محصول برنج، کشاورزان گیلانی برای کشت این محصول رغبت زیادی پیدا کردند تصریح کرد: مسئولان استان باید نسبت به بازسازی آب‌بندان‌های گیلان اقدام کنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اهمیت شفافیت عملکرد مسئولان و آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان برای تحقق جهش تولید در استان گیلان کمیته‌ای را تشکیل دهند و در همین راستا برنامه‌ریزی کنند. 

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان گیلان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی