Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه ۱۳ هزار فرصت شغلی در استان کرمان وجود دارد گفت: مهارت‌آموزی و تربیت نیروی کار براساس این فرصت‌ها باید انجام شود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان که با حضور محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: 13 هزار فرصت شغلی در استان کرمان وجود دارد که باید براساس این فرصت‌ها مهارت‌آموزی و نیروی کار تربیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای فرصت‌های شغلی استان باید برنامه‌ریزی دقیق شود گفت: اگر ما بر اساس این فرصت‌ها نیروی کار ماهر ایجاد کنیم زودتر به شغل مورد نظر خواهیم رسید.

گزارش ویدئویی تسنیم|جهاد کارگران کارخانه لاستیک کرمان برای تحقق جهش تولید / رعایت پروتکل بهداشتی در خط تولیدعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: حفظ وضعیت موجود اقتصاد و اشتغال کشور در اولویت استنرخ بیکاری استان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است

استاندار کرمان با بیان اینکه آماری که در جلسات مطرح می‌شود باید دقیق، رسمی و قابل استناد باشد افزود: هر مشکلی که بیماری کرونا در اقتصاد و اشتغال ایجاد کرده باید احصا و شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از واحدهای تولیدی استان بر اثر شیوع کرونا آسیب دیدند ادامه داد: این واحدها با یک سوم نیروهای خود فعالیت می‌کنند که قطعا تولید آنها کاهش پیدا کرده است.

فدائی بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی زمان بحران کروناویروس در استان را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شلالوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه اشتغال پویا، با محوریت ظرفیت سازی برای اشتغال مددجویان، اقدامات حمایتی مناسبی برای زندانیان ندامتگاه خورین ورامین و خانواده‌های آنان صورت گرفته است.

شلالوند افزود: آموزش مهارت‌های شغلی و حرفه‌آموزی در ندامتگاه خورین ورامین امروز با جدیت دنبال می‌شود تا به عنوان یک راهکار مناسب، زمینه اشتغال زندانیان به ویژه پس از آزادی فراهم شود.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین با اشاره به موضوع مهم اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه ورامین در فضای زندان با آموزش‌های مناسب هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی همچنین افزود: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی و اشتغال، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین ادامه داد: از ابتدا سال جاری، ۲۵۰ زندانی در دوره‌های حرفه‌آموزی ثبت نام کردند، تا علاوه بر آموزش، مدرک حرفه‌آموزی از سازمان فنی‌حرفه‌ای دریافت کنند.

وی گفت: در سال گذشته تعداد ۹۰۳ زندانی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون، موفق به کسب گواهینامه فنی حرفه ای شده اند.

گفتنی است به همت مسئولین ندامتگاه خورین شهرستان ورامین در حال حاضر، تعداد ۶۷۰ مددجو به صورت نشسته و ۹۵ نفر در کارگاه‌های این ندامتگاه مشغول به کار هستند.

کد خبر 6088194

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی