Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:30:45 GMT

بازدهی ۱۰۰ درصدی سکو‌های گازی پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۹۷۵

بازدهی ۱۰۰ درصدی سکو‌های گازی پارس جنوبی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا عبادی مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به راهبری ۲۶ سکوی طرح‌های گازی پارس جنوبی از سوی مدیریت تولید و عملیات بیان کرد: بخشی از ظرفیت کنونی تولید گاز پارس جنوبی شامل برداشت گاز از این سکو‌ها و بخشی دیگر هم مربوط به ۹ سکوی طرح‌های توسعه بوده که کار واگذاری آن‌ها به این مدیریت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برنامه تولید تکلیفی گاز با ثبت بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت کار عملیاتی و پشتیبانی از سوی کارکنان بخش خشکی و فراساحل محقق شده است.

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس عنوان کرد: با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر کشور حاکم شده و اهمیت تولید ایمن و پایدار گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، توجه بیشتر به سلامت کارکنان به‌ویژه افراد مستقر روی سکو‌های گازی در دستور کار قرار گرفته است.

عبادی از برگزاری روزانه نشست‌های کمیته سلامت به موازات پیگیری و حل مسائل پیش روی پایداری تولید خبر داد و افزود: همه فعالیت‌های مربوط به وضع سلامت کارکنان به‌صورت روزانه رصد و اقدام‌های لازم با حساسیت بسیار بالا و به‌صورت ضربتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی اخبار اقتصادی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس

سید کاظم حسینی گفت: هر ساله یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری می‌شود که شعارامسال با عنوان سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت است و هر روز این هفته به یک موضوع اختصاص داده شده است. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در راستای تحقق اهداف تربیت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین و همسو باشعار هفته سلامت در آموزش و پرورش استان فارس برنامه‌هایی تدوین و به ادارات ارسال گردید تا به صورت هدفمند و همگانی به اجرای برنامه‌ها در این هفته بپردازند.

حسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: "سلامت جزو مسائل درجه یک هر کشوری است" گفت: در این راستا ضمن آگاهی بخشی به خانواده‌ها و عوامل تربیتی مدارس که در حفظ و اعتلا سلامت دانش آموزان موثرند بصورت ویژه برنامه ریزی و تلاش شده است.

او گفت: در کنار برنامه ریزی‌های صورت گرفته از روسا و کارشناسان سلامت ادارات خواسته شد که ابتکارات و خلاقیت‌هایی در راستای گرامیداشت هر چه بهتر این هفته اجرا کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: طی برنامه ریزی که برای برگزاری هرچه بهتر این هفته انجام شد با اولویت سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت و آموزش سبک زندگی سالم از خانه تا جامعه و پیرو شعار امسال علاوه بر برنامه‌های ابلاغی به ادارات و بازدید میدانی حوزه سلامت اداره کل از سطح اجرای برنامه‌های عمرانی و طرح‌های سلامت و بهداشت مدارس، برنامه‌هایی نیز در سطح اداره کل تعیین شده است.

فاطمه قاسمی در تشریح برنامه‌های هفته سلامت گفت: تجدید پیمان با شهدا در هفته سلامت با دیدار از مقبره پاک دانش آموز شهید در اداره کل، دیدار با پیشکسوتان و تدارک شرایط غربالگری سلامت ایشان توسط پزشک و مراقبین سلامت در کانون پیشکسوتان استان، برپایی مرحله استانی المپیاد آماده تحت عنوان دادرس در چهار قطب استانی، گرامیداشت آغاز هفته سلامت در دبستان نیاکوثری ناحیه یک، برپایی نمایشگاه و برنامه‌های حفاظت از محیط زیست با موضوعیت سلامت خانواده و سلامت زمین در بوستان آزادی با حضور دانش آموزان از جمله این برنامه هاست.

او در تشریح دیگر برنامه‌های هفته سلامت گفت: غربالگری کارکنان اداری شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی و آزمایش وغربالگری کامل سلامت جسم با دستگاه آنالیز بیو اسکن، جلسه آموزشی مباحث سلامت جسم در محیط اداری و ارگونومی ویژه کارکنان اداره کل در مراسم سه شنبه‌های مهدوی، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

قاسمی در ادامه گفت: پیاده روی همگانی کارکنان اداری با دعوت از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی، اداره استثنایی، نواحی چهار گانه، اداره آموزش و پرورش عشایری در ورزشگاه بعثت، برپایی نمایشگاه عکس سلامت درنگار خانه اداره کل، گرامی داشت هفته سلامت در دبستان دخترانه دکتر حسابی ناحیه ۲، برگزاری وبینار آموزش سلامت خانواده با آموزش مدیریت بحران در طرح ماهر ویژه گروه هدف از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی