Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:31:35 GMT

هشدار استانداری فارس به بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۹۷۶

هشدار استانداری فارس به بانک‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مطالبی در شبکه‌های اجتماعی استان فارس با این مضمون مطرح شده که برخی بانک‌ها با اقدام‌هایی از جمله برداشت پول از حساب مشتریان و یا ارسال پیامک، شهروندان را در روز‌های شیوع کرونا مجبور به حضور در شعب می‌کنند.

ظفر افشون سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در صورت تخلف و انجام چنین اقدامی از سوی بانک‌ها با آن‌ها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: تاکنون گزارشی از اقدام بانک‌های استان در زمینه برداشت پول از حساب مشتریان و اجبار آن‌ها برای حضور در شعب در ایام شیوع کرونا دریافت نشده است.

ظفر افشون تصریح کرد: بانک‌ها نیز موظفند که شرایط را برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود را فراهم کرده و ارائه خدمات غیرضروری که نیاز به حضور مشتری در شعب بانک‌ها را دارد به بعد از عبور این بحران موکول کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: حتی به بانک‌ها ابلاغ شده که پیامک‌هایی مانند یادآوری پرداخت اقساط را که در شرایط عادی برای مشتریان خود ارسال کرده‌اند را نیز قطع کنند و در این مقطع از ارسال چنین پیامک‌هایی خودداری شود.

او، از شهروندان درخواست کرد که از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها در استان خودداری کنند و امور بانکی خود را به شکل غیرحضوری انجام دهند.

خسارت‌های احتمالی وارد شده به واحد‌های صنفی ارزیابی می‌شود

ظفرافشون با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی صنوف پس از شیوع ویروس کرونا، افزود: به منظور بررسی راهکار‌های حمایت از این صنوف، با همکاری اصناف و دیگر مجموعه‌های مرتبط، آسیب‌ها و خسارت‌های وارد شده به واحد‌های صنفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: در همین رابطه جلسه‌ای به ریاست استاندار فارس و با حضور نمایندگان اصناف در استانداری فارس تشکیل و تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شد تا پس از رفع بحران کرونا بتوان با توجه به آمادگی قبلی ایجاد شده به سرعت برای حمایت و احیای واحد‌های تولیدی و صنفی اقدام شود.

او، از صنوف مختلف درخواست کرد که ضمن انعکاس مشکلات و آسیب‌هایی که در این مدت با آن مواجه شده‌اند، راهکار‌های میانبر برای غلبه بر این مشکلات و کاهش آن‌ها را نیز ارائه دهند.

این روز‌ها که شیوع بیماری کرونا در کشور، ضرورت کنترل محور‌های مواصلاتی برون و درون‌شهری را بیش از پیش عیان کرده است، در فارس و به ویژه شهر شیراز، نظارت‌های ترافیکی و تردد خورد‌ها از طریق سیستم‌های هوشمند انجام می شود.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، کوهچنار، فراشبند، خرامه، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و دو بیمارستان شهید چمران و شهید فقیهی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می‌دهند، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس هشدار به بانک ها برداشت پول شیوع کرونا استانداری فارس بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم

محمد ثابت اقلیدی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اظهار کرد: تا ششم فروردین ۴ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۰۵ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری فارس دیدن کردند.

شهرداری شیراز و میراث فرهنگی استان هم با ایجاد برنامه‌های شاد و مفرح در فضا‌های گردشگری از این مسافران پذیرایی می‌کنند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور‌ شیراز- مرودشت
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم
  • رضایت مسافران نوروزی از سفر به شیراز
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق