Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@08:38:29 GMT

نصب 40 روشنایی جدید در محورهای دلیجان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۹۹۵

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی علیرضا اصغری با اشاره به عملکرد یک ساله این اداره در سال 98 بیان کرد: در حوزه نگهداری راه ها و به جهت لکه گیری 205 تن آسفالت سرد و گرم در حوزه استحفاظی شهرستان مورد استفاده قرار گرفت. وی با اشاره به شانه سازی و گلاژ شانه خاکی راه به طول 135.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر در کل حوزه استحفاظی و تسطیح و رگلاژ شیب شیروانی به طول 19 کیلومتر در محورهای کمربندی شرقی، دلیجان-محلات و دلیجان-اصفهان، افزود: در طول سال 98، 5 نقطه پر حادثهدر محور دلیجان-اصفهان رفع و عملیات تیغزنی راه های شوسه و خاکی به طول 38.5 کیلومتر در محور نراق، دلیجان-سلفچگان و دلیجان-سینقان انجام شد. اصغری در خصوص اقدامات این اداره در حوزه نگهداری ابنیه های فنی به تعمیر و مرمت و نگهداری 150 عدد پل در محورهای هستیجان، دلیجان-سلفچگان و دلیجان-اصفهان اشاره کرد و گفت: در این راستا عملیات تنقیه، لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب قنوها و پل های آبرو به عداد 35 عدد در محورهای دلیجان-سلفچگان، دلیجان-اصفهان و نراق و جاسب انجام شد. وی میزان برفروبی انجام شده در سال 98 را طی 31 روز را 4150 کیلومتر راه باند در کل حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان با استفاده از 1349 تتن ماسه و 275 تن نمک بیان کرد و گفت: در سال 98، عملیات احداث 2 عدد پل با دهانه 16 متر در محور دلیجان-محلات و محور قالهر و یک مورد اصلاح هندسی تقاطع در محور دلیجان-سلفپگان انجام گرفت. رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای دلیجان اظهار کرد: در حوزه نگهداری ایمنی و حریم راه 7 شاخه تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در محور نراق-کاشان و دلیجان-سلفچگان، 337 عدد علائم ایمنی مسیر نما در کل حوزه و 40 روشنایی جدید در محورهای شهرستان نصب و 49 عدد روشنایی و 7 چراغ جشمک زن در محورهای اصفهان-دلیجان و دلیجان-سلفچگان تعمیر شد. وی با اشاره به 25.4 کیلومتر خط کشی در محور سلفچگان-دلیجان، پاکسازی حریم راه از نخاله به میزان 41 هزار و 400 مترمکعب در 23 کیلومتر از راه های شهرستان همچون محور محلات، نراق و کمربندی غربی دلیجان، شست و شوی تابلوهای، ایمن سازی 5 تقاطع و رفع 7 مورد تجاوز به حریم در کمربندی غربی، دلیجان-سلفچگان، دلیجان-محلات، سلفچگان-دلیجان را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط عوامل راهداری در حوزه نگهداری ایمنی و حریم راه ها در دلیجان برشمرد. اصغری در خصوص عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل بیان کرد: در طول سال 98، بالغ بر 543 پروانه عبور ترافیکی صادر شده است، همچنین 27 مورد بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی، 440 مورد مراجعه به مراکز معاینه فنی مجاز و صدر 4100 برگه معاینه فنی، بازدید از پاسگاه پلیس راه و شرکت های حمل و نقل، نظارت بر عملکرد ناوگاه حمل و نقل مسافری و باری، قلع و قمع تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز انجام شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حوزه نگهداری دلیجان سلفچگان دلیجان اصفهان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میثم سیفوری رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان در دو روز گذشته اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه وارد استان شده و طی این مدت نیروهای راهداری ۱۶۰۰ کیلومتر باندراه از محورهای استان را برف روبی کرده اند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده ها و انسداد محورها ۱۹۰ تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در گردنه های کوهستانی به ویژه گردنه های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین محورهای اراک- ازنا، خنداب-ملایر و خمین –الیگودرز و همچنین وفس کمیجان، شاهد بارش برف بودیم؛ سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی نیز بارش باران به همراه داشت.

سیفوری گفت: طی این مدت ۱۲۰ نیروی انسانی و ۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات نیز درگیر برفروبی در سطح جاده های استان بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده‌های همدان
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان ثبت شد
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی