Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@17:54:48 GMT

واکنش وزیر راه به اقدام تروریستی در جاده ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۰۶۳

واکنش وزیر راه به اقدام تروریستی در جاده ایرانشهر

صراط:

محمد اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت؛

« ضمن عرض تسلیت در پی جان باختن محمد تقی مهابادی راننده کامیون حامل کالای اساسی که شامگاه 12 فروردین ماه به ضرب گلوله در جاده ایرانشهر جان به جان آفرین تسلیم کرد،عرض می کنم امروزه کشور در دو جبهه  مقابله و مدیریت بیماری کرونا و از طرف دیگر برای تامین کالاهای اساسی وارد عرصه مجاهدت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان نمی توان از نقش پررنگ رانندگان ناوگان حمل‌‌ونقل عمومی بار چشم پوشی کرد که از طرفی مسئولیت حمل کالاهای مورد نیاز بهداشت و درمان به استان‌های مختلف را بر دوش می‌کشند و از طرف دیگر در همین شرایط حساس کنونی در راه حمل کالا‌های اساسی مردم ایران اسلامی داوطلبانه گام بر می‌دارند. 

مرحوم محمد تقی مهابادی نیز از جمله همین رانندگان بود، جوان 32 ساله‌ای که با هزاران امید و آرزو با عشق و  ایثار از استان البرز اقدام به حمل محموله تخت بیمارستانی برای تجهیز مراکز درمانی پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا به سمت استان سیستان و بلوچستان حرکت کرد و در مسیر بازگشت مسئولیت حمل محموله برنج که یکی از انواع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است را بر عهده داشت.

رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار کشور را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی می توان خطاب کرد و محمدتقی مهابادی نمونه بارز این سربازان است که در مسافت‌های طولانی اقدام به جابجایی کالاهای اساسی از بنادر به نقاط مختلف کشور با توجه به شرایط موجود می کنند که مردم برای رعایت اصول بهداشتی و قطع زنجیره حیاتی ویروس کرونا از خانه‌های خود بیرون نمی‌آیند.

ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم محمد تقی مهابادی، باید گفت: مرحوم مهابادی و تمامی رانندگان ناوگان حمل‌نقل عمومی بار جزو خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و مورد حمایت ما قرار دارند و بنده از همان ساعات اولیه با پیگیری موضوع از ریاست شورای تامین استان خواسته ام که هرچه سریعتر نسبت به شناسایی و مجازات عوامل این جنایت اقدام کنند.»

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جاده ایرانشهر وزارت راه عملیات تروریستی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در حوالی شامگاه دوشنبه 6 فروردین‌ماه یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند در دوراهی ایرندگان درگیر شد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته نیز قرار گرفت و قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل آمد.

ستوان دوم شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.

دیگر خبرها

  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • سه هدف طراحان عملیات تروریستی مسکو
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی وهنری با هدف کاهش حوادث جاده‌ای در ایرانشهر