Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:41:18 GMT

خشونت خانگی قرنطینه گریبان خانم وزیر را هم گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۰۸۲

خشونت خانگی قرنطینه گریبان خانم وزیر را هم گرفت +عکس

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه "بیلد" آلمان، "کاترین کنایسل"، وزیر امور خارجه سابق اتریش که در آگوست سال 2018 عروسی خود با "وولفگانگ مایلینگر" را با حضور بحث برانگیز "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه جشن گرفت هم اعلام کرد که از خشونت همسر خود در دوران قرنطینه رنج می برد.

اعمال محدودیت های گسترده در اتریش برای مبارزه با شیوع کرونا نگرانی ها درباره افزایش خشونت های خانگی را افزایش داده است و حالا یک نمونه معروف این گونه خشونت ها در این کشور خبر ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنایسل 55 ساله که خود یکی از پیشگامان مبارزه با خشونت علیه زنان و خشونت های خانگی است و با آغاز بحران کرونا در این باره هشدار جدی داده بود، حالا خود قربانی این مسئله شده و به صورت تلفنی یک مناقشه خشونت آمیز با همسرش را به پلیس گزارش داده است.

وی این طور توضیح داد که در جریان دعوا با همسرش چندین بار به آرامی با مشت به سینه شوهرش زده و شوهرش در پاسخ دو سیلی به صورت او زده است.

البته شوهر کناسیل می گوید که نمی خواسته وی را کتک بزند و تنها قصد آرام کردن وی را داشته است. پلیس اتریش اسلحه همسر کنایسل را از وی گرفته است.

وزیر امور خارجه سابق اتریش از آنجایی که این روزها درآمدش به صفر رسیده و هیچ کمکی هم از طرف دولت برای افراد شاغل دریافت نمی کند به شدت اعصابش به هم ریخته است.

این مناقشه از طرف پلیس به عنوان تهدید قلمداد شده و در واکنش به آن نزدیکی این دو زوج معروف را ممنوع اعلام کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خشونت خانگی قرنطینه وزیر اتریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای