Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:20:05 GMT

جلسه دوستانه زیدان با شاگردانش از طریق ویدیو کنفرانس + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۱۲۸

جلسه دوستانه زیدان با شاگردانش از طریق ویدیو کنفرانس + عکس

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از طریق اینترنت با شاگردانش جلسه ویدیویی گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا، زین الدین زیدان روز گذشته از بازیکنانش خواست در یک ساعت مشخص در کنار کامپیوتر یا تلفن همراه حضور داشته باشند چرا که از طریق ویدیو کنفرانس می خواهد با آنها ارتباط برقرار کند.

بعد از آنکه موضوع شیوع کرونا در اسپانیا پیش آمد، تقریبا به مدت 3 هفته بود که بازیکنان در تماسی یک جا و همراه با هم حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرمربی فرانسوی برای آنکه بازیکنان در دوران قرنطینه به لحاظ روحی از هم فاصله نگیرند و از وضعیت یکدیگر کاملا با خبر شوند، از طریق ویدیو کنفرانس با آنها ارتباط برقرارکرد.

زیدان در این جلسه با شاگردانش گپ زد و از آخرین وضعیت آمادگی جسمانی هر یک مطلع شد.

در این راه البته دو دستیار وی به او برای برقراری ارتباطات کمک کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید اینترنت زین الدین زیدان تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.
داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.
با توجه به اهمیت نمرات امتحانات نهاییِ پایه دوازدهم در نتیجه کنکور سراسری، از این پس امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم هم نهایی شده و در نتیجه کنکور تأثیر مستقیم دارد.
بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، از سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ همه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در رشته‌های نظری در ۹ درس به صورت نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی آزمون میدهند.

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری