Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@20:58:53 GMT

جنیفر گرین کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۱۳۰

جنیفر گرین کیست؟

به گزارش «تابناک»، جنیفر گرین پس از اینکه ناچار شد در ایران بماند و پس از مدتی کسب تجربه از زندگی در ایران آن هم در شرایط کرونایی در گزارش خود که سایت مدیوم آن را منتشر کرده می‌نویسد پس از آنکه دو بار بلیط او برای برگشت لغو شد، ابتدا احساس نگرانی کرده است.

 وی ادامه می دهد؛ اما پس از خواندن اخبار رسانه‌های غربی مبنی بر حمله مردم به فروشگاه ها از روی ترس و وحشت و خالی کردن یکباره آنها از مواد ضدعفونی کننده، ماسک و حتی ماکارونی، فکر کردم بهتر است به جای برگشتن به آمریکا در ایران بمانم!

گرین در ادامه مطلب نوشته بود: این روزها میادین تره بار و فروشگاه ها در ایران مقداری شلوغ است اما من هیچ کمبودی حس نمی کنم، مردم برای خرید همدیگر را هل نمی دهند، دعوا نمی کنند، چنگ نمی زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه می نویسد؛ البته در ایران هم مثل همه جای دنیا برخی دنبال سودجویی خود هستند که نمود آن در افزایش برخی اقلام مانند زنجبیل و الکل و سیر دیده می شود اما حرکت‌های زیبای بسیاری هم وجود دارد؛ برخی افراد داوطلبانه دستگاه های خودپرداز را ضدعفونی می‌کنند، برای افراد بی خانمان دستکش تهیه می‌شود، برخی صاحبخانه ها دو ماه از مستاجران خود کرایه نمی گیرند، در برخی مناطق به درب منازل می روند و رایگان دستکش و مواد ضدعفونی کننده به مردم می دهند، برخی کارگاه تولید ماسک راه اندازی کرده اند، کمپینی برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده به راه افتاده است و....

گرین در ادامه می نویسد؛ این چیزها را با سایر نقاط دنیا مقایسه کنید و ببینید ایران چقدر متفاوت است. من آرزو می کنم بقیه مردم دنیا در مواجهه با کرونا، از ایرانیان یادبگیرند. اینها در حالی است که مردم ایران تحت تحریم هستند. با این وضعیت، به نظرم من اگر در ایران باشم آرامش بیشتری دارم تا اینکه به آمریکا برگردم. چون در اینجا لازم نیست علاوه بر ویروس وحشتناک کرونا، با ویروس وحشتناک رفتار اطرافیانم هم روبرو باشم.  گفتنی است طی روزهای گذشته و در پی شیوع جهانی ویروس کرونا، ویدئوها و تصاویری از قفسه های خالی فروشگاه ها و مراکز خرید آمریکا، آلمان و انگلیس در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد تا جایی‌که برخی کاربران ایرانی در فضای مجازی، هجوم شهروندان آمریکایی به فروشگاه ها و کمبود مواد بهداشتی و درمانی در این کشور را دستمایه طنز و تمسخر قرار دادند.

کاربران شبکه های مجازی در مواجه با انتشار این یادداشت، واکنش هایی داشتند که قابل تأمل بود و در ادامه در قالب تصویر به برخی از آنها اشاره می شود.

گفتنی است او قرار بود آخرسال ۲۰۱۹ به همراه همسرش به آمریکا بازگردند،اما دو بار لغو پرواز به  دلیل شیوع کرونا موجب شد که همچنان در ایران حضور داشته باشد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا نویسنده آمریکایی ویروس کرونا کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است

رئیس‌جمهور گفت: تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و حرکت مردم ایران را کند نکرده و پیشرفت ادامه داشته است و ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری با همتای سریلانکایی خود با بیان اینکه بعد از انقلاب روابط خوبی ایران و سریلانکا برقرار شد، تصریح کرد: این روابط رو به توسعه است و طی گفت‌وگوهایی که با رئیس جمهور و همکاران شأن داشتیم قرار شد این همکاری‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، تجاری و اقتصادی فرهنگی و علمی و فناورانه بین دو کشور ادامه یابد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای توسعه روابط ایران و سریلانکا اظهار کرد: امیدواریم روابط ایران و سریلانکا به توسعه همکاری دو کشور و ملت بینجامد ظرفیت‌های خوبی در دو کشور است و تبادل آنها به نفع هر دو کشور و منطقه خواهد بود.

آیت الله رئیسی از اعلام آمادگی کشورمان برای صدور خدمات فنی و مهندسی خبر داد و تاکید کرد: برای صدور خدمات فنی و مهندسی آمادگی داریم؛ حتماً در توسعه اقتصادی سریلانکا ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی مشارکت کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: به مردم و مسئولان سریلانکا می‌گویم که تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و حرکت مردم ایران را کند نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌تواند کشوری پیشرفته و فناور نامید.

وی از تشکیل کمیسیون مشترک میان ایران و سریلانکا خبر داد و بیان کرد: مقرر کردیم با پیگیری وزاری خارجه دو کشور کمیسیون مشترک هر چه سریع‌تر تشکیل شود و سازوکار روابط تجاری و اقتصادی و کشاورزی و علمی فناوری را مورد بررسی قرار دهند و این تصمیمات سریعاً اجرایی شود.

رئیس جمهور بیان کرد: مثل آنچه در این پروژه بزرگ گذشت، تأمین مالی از شما، و انتقال فناوری و صدور خدمات فنی مهندسی از ایران نمونه این طرح می‌تواند در حوزه‌های مختلف به پیشرفت کشور دوست و برادر سریلانکا کمک کند

آیت الله رئیسی جنایت و کودک کشی در غزه را موجب تأسف بشریت دانست و خاطر نشان کرد: پیروان همه ادیان در دنیا متأسفند کسانی که در شکل انسان جنایتی می‌کنند که هیچ درنده ای این همه جنایت مرتکب نمی‌شود؟ تأسف بارتر این است که این جنایت چرا مورد حمایت غربی هاست؟ با چه منطقی از نسل کشی حمایت می‌کنند؟ تأسف بارتر این است که چرا سازمان‌های حقوق بشری و شورای امنیت و سازمان ملل از کارآمدی افتاده‌اند و کاری برای مقابله با این جنایت در غزه نمی‌کنند؟

«رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا در ادامه این در نشست خبری تصریح کرد: جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی و اعضای محترم هیأت دولت ایران! ابتدا از پذیرفتن دعوت اینجانب و سفر شما به سریلانکا تشکر می‌کنم. امروز پروژه چند جانبه سد افتتاح شد که ۱۲۰ مگاوات برق را تأمین می‌کند. از ایران برای مشارکت در ساخت این سد و انتقال دانش و فناری ساخت سد تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توانستیم پروژه مشترکی را میان دو کشور به نحو مطلوبی اجرا و بهره برداری کنیم، بیان کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم و به آنها به دلیل دستیابی به فناوری برق و انتقال آب و سدسازی تبریک می گویم. انتقال آب و تولید برق از مهمترین مذاکرات نشست‌های امروز بود.

رئیس جمهور سریلانکا حمایت ایران را موجب ثبات اقتصادی در کشور خود دانست و خاطر نشان کرد: از این تریبون از حمایت‌های ایران در برابر بحرانی اقتصادی چند سال گذشته کشورمان تشکر می‌کنم، این حمایت‌ها منجر به ثبات اقتصادی در کشورمان شد و آیت الله رئیسی گفتند این حمایت‌ها ادامه می‌یابد و حتماً منجر به رفاه در سریلانکا خواهد شد.

«رانیل ویکرمسینگه» با اشاره به امضای ۵ سند همکاری با ایران گفت: در طول گفتگوهای امروز در نشست‌های دوجانبه مسائل سیاسی اقتصادی فرهنگی تجاری و.. مطرح شد و دو دولت به امضای ۵ توافق نامه در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی و فناوری … پرداختند تا از این طریق به افزایش مناسبات دو جانبه و ارتباط میان مردم دو کشور اقدام کنیم. دو کشور در حوزه همکاری در کارگروه اقیانوس هند و نیز سازمان ملل متحد به تفاهم رسیدند. گفتگوهای بسیار خوبی در خصوص چالش‌های کنونی جهان داشتیم و در برخی موضوعات توافق کردیم در حوزه امنیت غذایی و توسعه فناوری تفاهم کردیم.

وی بیان کرد: بسیار خوشحالم به اطلاع شما برسانم که ایران و سریلانکا برای ایجاد صلح آرامش و امنیت در اقصی نقاط دنیا از طرق صلح دموکراسی و گفت وگو هم نظر هستند.

رئیس جمهور سریلانکا خاطر نشان کرد: امروز در نشست خودمان با ریاست جمهوری درباره سرزمین‌های اشغالی فلسطین و رفع آلام و دردهای مردم فلسطین گفت وگو کردیم سریلانکا بر این باور است که این موضوع از طریق مذاکره قابل حل و فصل اسات و باید بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ و قطعنامه‌های سازمان ملل متحد حل و فصل شود. باید تهاجم به غزه بلافاصله متوقف شود. دولت سریلانکا صندوق حمایت از کودکان غزه تشکیل داده و یک میلیون دلار به صندوق کودکان سازمان ملل برای اعطا به کودکان غزه تخصیص داده شده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی در صدر هیأتی بلندپایه برای بازدید یک روزه از سریلانکا و به دعوت رسمی رئیس جمهور این کشور صبح امروز به کلومبو سفر کرد.

وزرای نیرو، نفت، امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند. در این سفر مگاپروژه های برق‌آبی که به همت مهندسان ایران و با هزینه‌کرد کامل دولت سریلانکا احداث شده، با حضور رؤسای جمهور به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 747698

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی