Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:42:42 GMT

مدیرکل جدید هنرهای نمایشی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۱۳۶

مدیرکل جدید هنرهای نمایشی معارفه شد

جلسه معارفه و تکریم مدیرکل جدید و سابق هنرهای نمایشی صبح امروز، ۱۶ فروردین‌ برگزار شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، جلسه معارفه و تکریم مدیرکل جدید و سابق هنرهای نمایشی با حضور سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و مدیران معاونت، قادر آشنا مدیرکل جدید هنرهای نمایشی و شهرام کرمی مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام کرمی در این جلسه با قدردانی از معاونت هنری گفت: هنرهای نمایشی با توجه به ویژگی و ظرفیت‌هایش، به توجه و حمایت‌های بیشتری نیاز دارد و امیدوارم با توجه به درایت، تجربه و تعامل قادر آشنا، اتفاق‌های خوبی در تئاتر رخ دهد.

قادر آشنا نیز در این جلسه با قدردانی از شهرام کرمی گفت: امیدوارم با حمایت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری، بتوانیم برای تئاتر کشور خدماتی بکنیم.

در این جلسه، سیدمجتبی حسینی حکم قادر آشنا را به عنوان مدیرکل جدید هنرهای نمایشی به وی اعطا و لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیر به شهرام کرمی اهدا کرد.

پیام تسلیت قادر آشنا برای درگذشت قدرت‌الله صالحی

انتهای پیام/

R1527/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر معاونت هنری وزارت ارشاد اداره کل هنرهای نمایشی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر معاونت هنری وزارت ارشاد اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر معاونت هنری وزارت ارشاد اداره کل هنرهای نمایشی هنرهای نمایشی مدیرکل جدید شهرام کرمی قادر آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران