Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:48:07 GMT

فیاضی، بدترین خرید لیگ والیبال لهستان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۲۳۵

فیاضی، بدترین خرید لیگ والیبال لهستان شد

دریافت کننده والیبال ایران از سوی هواداران به عنوان بدترین خرید لیگ لهستان انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، انتقال پوریا فیاضی، ملی پوش والیبال ایران به تیم بدزین یکی از خریدهای پر سر وصدای ضعیف‌ترین تیم لیگ والیبال لهستان در فصل گذشته پلاس لیگا بود. فیاضی 26 ساله با قراردادی یک ساله به تیم بدزین پیوست تا با کیفیتی که داشت، وضعیت تیم جدیدش را در جدول پلاس لیگا بهتر کند، اما هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش رسانه های لهستانی مشکلات فیاضی از همان ابتدا شروع شد. او با تاخیری 2 هفته‌ای به خاطر مشکلات ویزا وارد لهستان شد و در اولین بازی مقابل زاویرچه به میدان رفت. او در نهایت 6 بازی برای تیمش انجام داد و در محیطی پر از شایعه از این تیم جدا شد. پوریا فیاضی در تیم بدزین روزهای چندان خوبی را سپری نمی‌کرد و به دلیل عدم پرداخت دستمزدش تصمیم گرفت لهستان را ترک کند.

 

با شیوع ویروس کرونا و به پایان رسیدن رقابت‌های لیگ لهستان یک سایت ورزشی در این کشور با راه اندازی یک نظرسنجی از هواداران والیبال خواست تا بدترین نقل و انتقال این فصل پلاس لیگا را انتخاب کنند. پوریا فیاضی، دریافت کننده والیبال ایران با کسب بیشترین آرا این عنوان را به خود اختصاص داد.

پوریا فیاضی والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پوریا فیاضی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران پوریا فیاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا، در اولین بازی خود پس از فتح این رقابت‌ها در حالی که تا یکقدمی شکست رفته بود، در نهایت یک امتیاز دیگر به امتیازاتش اضافه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا یک قدم دیگر به شکست‌ناپذیر ماندن در این رقابت‌ها نزدیک شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته پیش برای اولین بار در تاریخ لورکوزن به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسیدند، در اولین بازی‌شان پس از این اتفاق در سی‌‌امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) از ساعت 19 میهمان دورتموند بودند و این بازی را که تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده‌اش باخته بودند با تساوی یک - یک به پایان رساندند.

در این مسابقه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 81 گل نخست را برای دورتموند به ثمر رساند، اما با وجود فرصت کم باقیمانده برای جبران گل خورده، لورکوزن تن به شکست نداد و در دقیقه 8+90 توسط جوزپ استانیشیچ دروازه زردپوشان وستفالن را باز کرد تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در تمامی رقابت‌های این فصل همچنان ادامه داشته باشد. در سمت مقابل اما دورتموند با از دست دادن دو امتیاز این بازی، از آخرین سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان فصل آینده دو امتیاز فاصله گرفت.

بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد

 

با این نتیجه لورکوزن 80 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ به 14 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که اشتوتگارت با 63 امتیاز در رده سوم، لایپزیگ با 59 امتیاز در رده چهارم و دورتموند با 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب فرایبورگ به مصاف ماینتس رفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • بازرسان اعماق دریا
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین