Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:37:45 GMT

مثل تیم‌های اروپایی بازیکنان را زیر نظر داریم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۲۳۸

مثل تیم‌های اروپایی بازیکنان را زیر نظر داریم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به درخواست کادر فنی بازیکنان مثل برخی تیم‌های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص برگزاری تمرینات نساجی به شکل اینترنتی اظهار داشت: این تصمیم توسط کادر فنی گرفته و مقرر شده بازیکنان مثل برخی تیم‌های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان تیم‌هایی مثل شالکه و  دورتموند تمرینات خود را به صورت هفت نفره شروع کردند و بازیکنان با فاصله برنامه‌های مربیان را اجرا می‌کنند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد: امروز مصاحبه‌ای از امره جان خواندم که از بازگشتش به میادین ابراز خوشحالی کرده بود و امیدوارم فوتبالیست‌های ایرانی نیز مجدداً این حس را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

دین‌محمدی:فکر نمی‌کردم کلوپ مرا به یاد داشته باشد

دین‌محمدی در خصوص نحوه اطلاع مربیان نساجی از وضعیت بازیکنان گفت: همه روزه به صورت آنلاین در یک برنامه اینترنتی به صورت زنده تمریناتی را با بازیکنان انجام می‌دهیم و علاوه بر این آنها تمرینات بدنی جداگانه خود را در گروه ارسال می‌کنند. 

وی در خصوص اظهارنظر سهیل مهدی که مدعی شده بود به بازیکنان و تیم‌ها فرصت آماده‌سازی داده می‌شود، گفت: قانون آماده‌سازی بازیکنان به این شکل است که وقتی بازیکن 2 ماه از برنامه تمرینات دور باشد نیاز به هفت هفته تمرینات بدنی دارد. البته الان تعطیلات بین فصل نیست و مربیان تیم‌ها بازیکنان را کنترل می‌کنند. اگر 20 روز قبل از شروع لیگ تاریخ آغاز مسابقات را اعلام کنند تیم‌ها می‌توانند با ریکاوری مناسب و بازی‌های دوستانه وضعیت بدنی بازیکنان را جمع کنند فقط امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید سیروس دین محمدی نساجی مازندران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!