Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:30:50 GMT

کرایه مترو و اتوبوس ۲۳ درصد گران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۳۹۴

کرایه مترو و اتوبوس ۲۳ درصد گران می‌شود

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهرا درباره اینکه گفته می‌شود فرمانداری تهران با مصوبه افزایش نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی تهران برای سال ۹۹ مخالف است اظهار داشت: افزایش کرایه حمل و نقل عمومی برای سال جاری همان میزان مورد نظر هیأت تطبیق فرمانداری و شورای شهر است.

وی افزود: سوء‌تفاهمی در این زمینه پیش آمده بود چرا که فرمانداری تصور داشت مبلغی که برای افزایش نرخ سال قبل اضافه شده با میزان کنونی جمع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که افزایش نرخ برای سال قبل مربوط به تغییر قیمت بنزین بود و ارتباطی با نرخ کرایه‌ها در سال جدید ندارد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال جاری ۲۳ درصد بیشتر می‌شود، گفت: نظر شورای شهر با فرمانداری در این زمینه مشترک بوده و پیشنهادی که شورا بر روی آن تاکید داشت مورد پذیرش هیأت تطبیق هم در فرمانداری قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرایه مترو کرایه اتوبوس پارسی خبر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون‌شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیش‌تر از مسافران، تخلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ سجاد کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳ به ۴ هزار تومان، ۲ مسیره از ۵ به ۷ هزار تومان و سه مسیره از ۷ هزار به ۱۰ هزار تومان به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تأیید در مناطق مختلف شهر اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین (ع) میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد خبر 745530

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند