Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:26:34 GMT

ترامپ صادرات ماسک را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۳۹۶

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با استناد به قانون تولیدات دفاعی، با صدور فرمانی به دولت این کشور دستور داد تا صادرات ماسک‌های N95 و دیگر تجهیزات حفاظتی پزشکی که در مبارزه با شیوع ویروس کرونا مورد نیاز هستند را ممنوع کرد.

اخبار بین الملل- وی طی بیانیه‌ای گفت: اجرای این دستور یکی دیگر از قدم‌های دولت آمریکا برای جلوگیری از احتکار، افزایش قیمت و سودجویی از طریق جلوگیری از صادرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک ویروس کرونا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد

قطر و کویت امروز (شنبه) مخالفت خود را با هر گونه استفاده آمریکا از خاک یا آسمان این کشورها علیه ایران اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره اقدام تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و اظهارات برخی مقامات آمریکا درباره حمایت از این رژیم، کویت و قطر با هر گونه استفاده از خاک این کشورها علیه ایران مخالفت کردند.

دو کشور مذکور به آمریکا ابلاغ کرده‌اند که اجازه نخواهند داد این کشور از پایگاه‌های خود که در کویت و قطر مستقر است، علیه ایران استفاده کند. علاوه بر آن هر گونه استفاده آمریکا از آسمان این دو کشور برای اقدام نظامی علیه ایران را نیز ممنوع کردند.

قطر و کویت همچنین بر موضع بی‌طرفی خود و تمایل برای اجتناب از هر گونه درگیری در منطقه تأکید کردند.

هواپیماهای نظامی آمریکا در پایگاه هوایی علی السالم و پایگاه احمد الجابر کویت و نیز پایگاه العدید قطر که بزرگ‌ترین پایگاه هوایی آمریکا در خاورمیانه است، مستقر هستند.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی به نقل از سه مقام این کشور اعلام کردند در روزهای اخیر ایرانی‌ها به چندین دولت عربی گفته‌اند که بدون توجه به تلاش‌های آمریکا برای فاصله گرفتن از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، واشنگتن را مسوول این حمله می‌دانند. پیام ایران این بود که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل درگیر شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد
  • آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع اعلام شد
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد؟
  • استفاده از آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع شد
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد
  • بهترین ماسک خانگی برای جلوگیری از ریزش مو و شوره سر