Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پژوهشگاه فضایی ایران از نهایی شدن برنامه‌های فناوری سال ۹۹ پژوهشگاه فضایی ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین صمیمی با اشاره به نهایی شدن برنامه‌های پژوهشگاه فضایی در سال جاری افزود: کار تدوین برنامه‌های پروژه‌ای و فناورانه پژوهشگاه برای پژوهشکده‌های تابعه این پژوهشگاه در سال جاری از هفته‌های پایانی سال ۹۸ آغاز شد و طی جلساتی، بررسی اولیه صورت گرفت و در سال جاری نیز با برگزاری جلسه‌ای با حضور روسای پژوهشکده‌های این پژوهشگاه، این برنامه‌ها مورد بررسی مجدد قرار گرفت و برای اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی ادامه داد: در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، ضمن تعیین تکلیف نحوه ادامه پروژه‌های جاری کلیدی پژوهشگاه فضایی ایران مانند ماهواره‌های "پارس-۱" و "ناهید- ۲"، سامانه انتقال مداری و بالن مخابراتی و برنامه‌های توسعه فناوری، در خصوص تعریف و تصویب پروژه‌های جدید تصمیم‌گیری شد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اهمیت این فناوری‌ها برای توسعه صنایع فضایی کشور، مقرر شد با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، ضمن رعایت تمامی بخشنامه‌های مربوط در این خصوص از جمله طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کار پیشبرد پروژه‌ها با دقت و به‌طور جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه فضایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ

 معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان و با کمک قیر یارانه‌ای از محل پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طبق هماهنگی و توافق انجام شده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه اجرای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین قیر مورد نیاز افزود: در همین رابطه در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی و طبق هماهنگی صورت گرفته اکیپ اجرایی در شهرستان مستقر شده است.

معصومی تأکید کرد: از بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های مورد نظر درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ کارشناسی و اجرایی در این پروژه‌ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع‌تر خدمات داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این ۹۲ روستا در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعدادی روستای دیگر نیز از محل سایر اعتبارات ملی و کمیته برنامه‌ریزی در سال‌جاری بهسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی