Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف مقابله با شیوع کرونا تا بیستم فروردین‌ماه تمدید شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش و قطع زنجیره شیوع کرونا در کشور و سطح استان سمنان از هشتم اسفندماه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه از زمان اجرای این طرح در سطح استان سمنان شاهد کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بوده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در گام نخست قرار بر این بود تا این طرح تا 15 فروردین‌ماه اجرا شود افزود: اجرای این طرح تا بیستم فروردین‌ماه تمدید شده است.

خجسته پور گفت: بر این اساس تردد مسافران غیربومی به شهرها و فعالیت اصناف غیرضروری تا بیستم فروردین‌ماه ممنوع است.

تمدید فاصله گذاری اجتماعی در کره جنوبی برای حداقل دو هفتهطرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین ادامه دارد

وی بیان کرد: بر اساس اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین‌ماه مراکز آموزشی تعطیل است و باید در ادارات از یک‌سوم ظرفیت کارکنان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: هرگونه تمدید و یا تغییر در مورد اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از بیستم فروردین‌ماه به بعد انجام می‌شود.

خجسته پور تأکید کرد: عموم مردم باید نسبت به رعایت نکات بهداشت فردی نهایت دقت و توجه را داشته باشند تا هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره شیوع کرونا در استان سمنان باشیم.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین ماه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است