Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ یوسف حجت در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت ترافیک معابر در اولین روز کاری سال 99 به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: ترافیک امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64درصد کاهش پیدا کرده اما نسبت به روزهای آخر سال 98 افزایش داشته است.

او با بیان اینکه محدوده کنترل آلودگی هوا 34درصد و محدوده طرح ترافیک 61درصد کاهش ترافیک داشته است، تاکید کرد: همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد مسافران امروز مترو به 200 هزار نفر نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف عکس‌هایی که منتشر می‌شود در مترو آنچنان با افزایش مسافر روبرو نبودیم و نهایتا برخی قطارها به تعداد صندلی و نهایتا 10 نفر مسافر گرفته باشند. 

حجت گفت که؛ ما سر فاصله قطارها در خطوط اصلی خود مثل یک و دو را تا 5دقیقه افزایش داده‌ایم. 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش تعداد آمار مبتلایان به کرونا در حمل ونقل عمومی گفت: برخی از مشاغل چون حمل و نقل در خط مقدم این شرایط هستند و چاره‌ای هم نیست. 

حجت ادامه داد: ما نیاز بهداشتی مترو و اتوبوس را تا حد امکان تامین کردیم اما امکان اینکه روزانه به 80هزار راننده تاکسی ماسک و دستکش بدهیم، نیست. هرچند می‌دانیم این افراد فداکاری کرده و از جان مایه می‌گذارند. 

او همچنین درباره آخرین وضعیت خرید اتوبوس از طریق تهاتر گفت: دو مناقصه در اواخر اسفند سال گذشته برگزار شد اما هیچکدام از تولیدکنندگان داخلی در آن شرکت نکردند. این در حالی که وزارت صنعت خرید اتوبوس از خارج را ممنوع کرده اما تولیدکنندگان داخلی هم مشارکت نمی‌کنند و نمی‌توانیم اتوبوس بخریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهرداری تهران یوسف حجت ترافیک صبحگاهی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی،فرودگاه ارومیه گفت:دراجرای برنامه های کاهش مصرف و هزینه های پرداخت بهای حاملهای انرژی ،با اقدامات اساسی انجام شده در فرودگاه ارومیه الگوی مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ در صد در مصرف آب،۱۴ در صد در مصرف برق و ۷ در صد در مصرف گاز کاهش داشته است

حجت پور افزود:اجرای مدیریت الگوی مصرف انرژی در فرودگاه ارومیه موجب صرفه جویی حدود ۵ میلیارد ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • اعلام زمان گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی