Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@19:11:48 GMT

کاهش 59 درصدی ترددخودرودرمحورهای آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۵۱۸

به گزارش اکوفارس، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بااعلام این خبرافزودباتوجه به اطلاعات به دست آمده از82دستگاه ترددشمارآن لاین درمحورهای مختلف استان طی روزهای اول الی 10 فروردین سالجاری تعداد 3میلیون و200هزارترددخودروثبت شده است که درمقایسه باترددبیش از7میلیون و800هزارخودرودرمدت مشابه سال 1398به میزان 59درصدکاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورجعلی علیزاده گفت دراین مدت روز7فروردین باترددبیش از411 هزارخودروپرترددترین وروزهای اول فروردین بابیش از237 هزارتردد و10 فروردین با272 هزارترددکم ترددترین روزهای این ایام بودند.وی همچنین ادامه داددراین مدت آمارثبت شده ترددورود وخروج ازاستان بیش از456 هزارخودروبوده است که درمقایسه بامدت مشابه سال 1398 بابیش از یک میلیون و133هزار تردد66درصدکاهش داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند