Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: مردم استان بوشهر در ارای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری و همراهی بسیار خوبی را داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

وی با تشکر از اصناف بوشهر در راستای مقابله با کرونا و تعطیلی بازارها خاطرنشان کرد: با همکاری مردم، بازار، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بسیح امکانات ادارات، شوراها و شهرداری‌ها و دهیاران وضعیت استان مطلوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با تقدیر از همکاری در پشتیبانی از نیروهای ناجا، بسیج و هلال احمر افزود: سازمان‌های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و رسانه‌ها هم به نوبه خود در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده و برای مقابله با کرونا اقدامات مؤثری داشتند.

استاندار بوشهر گفت: بانک‌های استان از ارسال پیامک پرداخت اقساط و جریمه دیرکرد و … که موجب بروز استرس بر مردم در این شرایط می‌شود خودداری کنند.

گراوند گفت: دفتر بازرسی استانداری، بررسی و بازرسی از بانک‌ها را با هدف جلوگیری از ارسال پیام‌ها در مورد دیرکرد اقساط و جریمه‌ها و سایر فعالیت‌های بانکی در این ایام انجام دهد.

وی بیان داشت: ادارات استان مکلفند نسبت به تب سنجی برای ارباب رجوع اقدام کنند و حوزه بازرسی استانداری بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

مشکلی در زمینه تأمین برنج در استان نداریم

استاندار بوشهر خطاب به مدیران اجرایی استان تاکید کرد: مدیران استان با کارکنان جانباز و کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند برای انجام امور محوله به صورت دور کاری و سایر شرایط، نهایت همکاری را تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی وضعیت استان را در مقابله با کرونا مناسب اعلام کند، داشته باشند.

وی بر تدوین شیوه نامه میز خدمت و ملاقات‌های تلفنی مدیران با ارباب رجوع توسط دفتر بازرسی استانداری تاکید کرد و گفت: تردد کامیون‌ها در سطح استان به منظور جابجایی مصالح با رعایت موارد بهداشتی منعی ندارد.

وی بیان کرد: تخلیه لنج‌های باری استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی ندارد و کنترل‌های لازم بهداشتی برای کشتی‌های ورودی به بنادر استان با جدیت انجام شود.

استاندار بوشهر گفت: مشکلی در زمینه تأمین برنج در استان نداریم اما شیوه توزیع برنج مناسب نبود که در این زمینه شیوه جدید را اعلام خواهیم کرد.

گراوند بیان داشت: مدیران اجرایی است مکلفند در چارچوب سیاست‌های ملی، سیاست‌های ابلاغی استانی را اجرایی کنند.

گراوند گفت: تصمیم گیری در مورد فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست که در این زمینه فردا تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار بوشهر در مورد وضعیت برداشت گندم از مزارع گفت: برای این موضوع چارچوبی تعریف شده که نیازمند ۵۰۰ کمباین هستیم که عمده این کمباین‌ها از استان‌های همجوار وارد می‌شوند لذا سازمان جهاد کشاورزی با همکاری بهداشت و هلال احمر، نسبت به انجام تب سنجی کمباین داران در همه شهرستان‌های استان اقدام کنند.

گراوند گفت: سازمان تعاون روستایی استان هم به منظور جلوگیری از تجمع برای خرید گندم، نسبت به فعال کردن تمام مراکز خرید گندم اقدام کند.

گراوند بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی با دقت انجام شود و هر واحد تولیدی که اصول و پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت نکند پلمپ می‌شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر پیامک دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی کشتی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مقابله با کرونا استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس

طبق اعلام وزارت خارجه روسیه لاوروف و امیرعبداللهیان دریاره خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران رایزنی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف و حسین امیرعبداللهیان، وزرای امور خارجه روسیه و ایران در گفتگوی تلفنی درباره یک شهروند روس که در کشتی توقیف شده توسط ایران بوده است، گفتگو کردند.

ایران 25 فروردین ماه یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد، با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به‌نام «ایال عوفر» است.

در بیانیه مالک این کشتی آمده است که خدمه کشتی توقیف شده 25 نفر هستند.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه هند در گفتگو با وزیر خارجه ایران  نسبت به وضعیت 17 خدمه هندی در کشتی توقیف شده از سوی ایران ابراز نگرانی کرد و خواستار مساعدت از سوی جمهوری اسلامی در این زمینه شد.

در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیمواکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • المیادین: ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
  • المیادین: ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد/ پاسخ‌های ایران با پیامدهایی استراتژیک
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس
  • افزایش تعرفه خرید برق از نیروگاههای کوچک مقیاس
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر