Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به کاربری کالای اساسی فله بر بندر امام خمینی (ره)، بیش از ۶۰ درصد کالا‌های اساسی از این بندر وارد کشور می‌شوند.

او کالا‌های اساسی را شامل؛ گندم، برنج، کود شیمایی، ذرت، کنجاله، سویا و دانه چین برشمرد و افزود: سال گذشته حدود ۱۴ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور جابجا شد و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز شاهد جابجایی ۲۳۰ هزار تن کالای اساسی از این بندر توسط ۱۰ هزار کامیون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا با بیان اینکه مشکلی در خصوص حمل کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) وجود ندارد، اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در پایانه‌های حمل بار از جمله پایانه بندر امام خمینی (ره) اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح به صورت مستمر در طول شبانه روز در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر امام خمینی حمل و نقل صادرات کالا بندر امام خمینی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر