Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:38:42 GMT

فعالیت ساختمانی در مهاباد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۶۸۶

فعالیت ساختمانی در مهاباد ممنوع است

شهردار مهاباد گفت: شروع هرگونه عملیات ساخت و ساز ساختمانی منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان بوده و هرگونه فعالیت بدون اخذ مجوز ممنوع است.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: به‌منظور کاهش صدمات ناشی از بیماری کرونا و تأمین آسایش و سلامت شهروندان، تمامی فعالیت‌ها و عملیات ساختمانی شهر مهاباد در پروژه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع ثانوی متوقف شده و شروع آن نیاز به تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از این موضوع حذف هرگونه مزاحمت ناشی از فعالیت ساختمانی برای شهروندانی است که مجبور هستند اوقات خود را در منزل سپری کنند.

شهردار مهاباد اضافه کرد: استمرار فعالیت‌های ساختمانی در محیط کارگاه‌های ساختمانی اغلب با حضور تجمعی متراکم و با همجواری و ارتباط نزدیک کاری فعالان این حوزه شامل کارگران و مهندسان توأم است.

فاتح عنوان کرد: حمل و نقل مواد و مصالح و ترددهای مرتبط با آن موجب گسترش بیماری کرونا بین عوامل و نیز همسایگان همجوار شده و تأثیر عمده‌ای در شیوع آن خواهد داشت.

وی از تمدید تخفیف عوارض شهرداری تا اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این تصمیم جهت جلوگیری از ازدحام مراجعان به شهرداری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است.

شهردار مهاباد تاکید کرد: شهروندان تا اتمام مدت باقی‌مانده فرصت دارند برای بهره‌مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه و از ازدحام غیر ضروی به این منظور اجتناب کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417420

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا تخلفات ساخت وساز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت وزیران در جلسه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به پیشنهاد شماره ۱۷۸۴۵۵ مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ وزارت کشور، کارگرانی که در ساخت مساجد و حسینیه‌ها، امکان فرهنگی، سینماها و… فعالیت دارند از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

گفتنی است کارگران فعال در ساخت و ساز فضاهای تجاری مشمول این معافیت نمی‌شوند.

جزئیات بیشتر را از اینجا بخوانید.

کد خبر 6087346

دیگر خبرها

  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر