Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@18:10:57 GMT

حضور آذری در دادگاه رسیدگی به پرونده رضا شکاری

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۶۹۰

حضور آذری در دادگاه رسیدگی به پرونده رضا شکاری

خبرگزاری میزان- مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن اصفهان باید در دادگاه رسیدگی به پرونده حق انتقال رضا شکاری به روبین‌کازان حضور داشته باشد. تاریخ انتشار: 16:53 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۸۹۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وکیل ایتالیایی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که مدت‌ها است پیگیر پرونده حق رشد و حق انتقال رضا شکاری از این باشگاه به روبین‌کازان روسیه است، ۳، ۲ روز پیش تماسی با سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل ایتالیایی در این تماس به آذری اعلام کرده که او باید به عنوان شاهد اصلی این پرونده در دادگاه CAS حضور داشته باشد. این دادگاه قرار است به صورت ویدیویی (SKYPE) برگزار شود و آذری باید به همین روش در این دادگاه حضور پیدا کند.

با این شرایط، به نظر می‌رسد ریش و قیچی در این پرونده دیگر دست آذری است. مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن با اینکه چند ماهی است مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شده، اما همچنان در این مدت پیگیر پرونده شکاری در مجامع بین‌المللی بوده و این بار هم به نظر می‌رسد قرار است او نقش اصلی را ایفا کند و برگ برنده ذوبی‌ها باشد.

سابقه خوب آذری در پرونده‌های بین‌المللی و پیروزی‌هایی که او به دست آورده نشان می‌دهد او بدون سند و مدرک ادعایی نمی‌کند و باید منتظر ماند و دید آیا او و باشگاه ذوب‌آهن دادگاه را با دست پُر ترک می‌کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: آذری: سلاطین دروغ‌گویی زودتر دستگیر می‌شوند/ مقصر کسانی‌اند که این افراد را جایگزین بزرگان می‌کنند/ بابت فروش بازیکن یک میلیون دلاری، ۲۵۰ میلیون هم داده‌اند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکاری سعید آذری ذوب آهن رضا شکاری باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه منافقین آغاز شد

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ و پس از عزل بنی صدر به صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب مردم ایران برگزیده بود، در طول این سال‌ها دست به جنایات زیادی در حق مردم ایران زده است.

کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل عام بیش از ۱۷ هزار غیرنظامی ایرانی است.

در کارنامه این گروهک تروریستی فهرست بلندی از ترور شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ایران وجود دارد؛ ترور ۷۲ نفر از شخصیت‌های سیاسی کشورمان با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر اقدام‌های تروریستی این گروهک است از این روی دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات این گروهک از سال گذشته آغاز شده است.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایات و اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین ۲۱ آذر ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون ۱۰ جلسه از دادگاه متهمان این پرونده برگزار و کیفرخواست متهمان توسط نماینده دادستان قرائت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • (تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم