Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۰ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد، که بدین ترتیب آمار کل مبتلایان استان به ۳۳۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی‌زاده عصر امروز به تشریح آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان‌جنوبی پرداخت و اظهار داشت: ۱۰ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد که بدین ترتیب آمار کل مبتلایان استان به ۳۳۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۳۴ آزمایش انجام شده، ۲۴ مورد مورد منفی و ۱۰ مورد مثبت اعلام شده است، بیان داشت: خوشبختانه طی ۲۴ساعت گذشته مورد فوتی در استان نداشتیم و حال شش نفر از بیماران وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان، مطرح کرد: ۲۸ نفر از بیماران در بیمارستان بستری، ۲۹۶ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های ترخیص شده و همچنین آمار متوفیان در استان ۳۳ نفر می‌باشد.

مهدی‌زاده اعلام کرد: از روز اول تاکنون مجموع کل آزمایشات انجام شده در استان یک هزار و ۱۱۴مورد بوده که نتیجه ۳۳۰ آزمایش مثبت و تعداد ۷۸۴ مورد نیز منفی اعلام شده است.

وی با اشاره به آمار طرح غربالگری کرونا در استان، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد۲۱۵ هزار و ۱۸۸ خانواده از استان توسط پرسنل بهداشتی غربالگری شدند که این تعداد ۸۹.۶ درصد خانوارهای استان را شامل می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه همچنین تعداد ۷۷ هزار و ۴۴۷ نفر‌ نیز از طریق سامانه خوداظهاری ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان کرد: مردم می‌توانند به‌صورت مجازی از طریق سامانه salamat.gov.ir و یا به‌صورت حضوری با مراجعه به مراکز بهداشت در این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دکتر مهدی زاده تست کرونا تشخیص کرونا افزایش مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده

بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پارسال، پیرو ابلاغیه از وزارت کشور بحث اتصال استان با اولویت شهر بیرجند به فیبر نوری مطرح و مسیر اداری و هماهنگی با شهرداری و تصویب در شورا طی شد و ظرف ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی اتصال بیرجند به فیبر نوری آغاز می‌شود که طبق قرارداد این طرح طی یک سال به پایان می‌رسد.

او افزود: البته تاکید ما بر این است که عملیات اجرایی اتصال به فیبر نوری در بیرجند که ۱۰۰ کیلومتر و برای ۶۵ هزار خانوار بیرجندی است، طی ۶ ماه به پایان برسد و در سه ماهه سوم امسال این خانوار‌ها به شبکه فیبر نوری متصل شوند.

بهی بیان کرد: هم اکنون سرعت اینترنت در adsl، ده مگابیت بر ثانیه است که با استفاده از فیبر نوری به سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه تا گاهاً یک گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از بیرجند سایر شهر‌های استان نیز در برنامه اتصال به فیبر نوری هستند و امسال شاهد اتصال آن‌ها به این بستر خواهیم بود.

او عنوان کرد: از ابتدای دولت تاکنون ۳۵۳ روستا در استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند که ۳۱ هزار خانوار را شامل می‌شود و در برنامه داریم که ۵۰۰ کیلومتر از روستا‌ها را امسال به فیبر نوری متصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده