Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به درگیری شدید استان اصفهان با ویروس کوید ۱۹ گفت: بسیج اساتید استان اصفهان با پنج رویکرد مهم وارد عرصه مبارزه با این ویروس در 5کمیته تخصصی شده است.

محمد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تغییر روش در رونق تولید مصداق جهش تولید است؛ ازاین‌رو سال جدید را باید با تغییر روش تولید با گام بلند در راستای رونق تولید آغاز کرده و با اشاره در بیانیه گام دوم انقلاب که جوانان حضور مؤثر و بیش‌ازپیش در اقتصاد جامعه باید داشته باشند مدیریت لازم برای مشارکت‌پذیری جامعه به‌خصوص جوانان باید بیش از گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان عوامل موفقیت در جهش تولید را عوامل ذکرشده عنوان کرد و افزود: اولین قدم بررسی عملکرد دستگاه‌ها و مردم و آسیب‌شناسی در حوزه عملکرد رونق تولید است؛ ضمن آنکه به میدان آمدن آحاد جامعه به‌خصوص گروه‌ها و تیم‌های جهادی که نیاز به شور و شعور جوان انقلابی ، اقدام بسیجی و جهادی و نیاز به علم و عمل استاد بسیجی خواهد بود که این ظرفیت‌ها درکشور وجود دارد.

وی ضمن تشکراز اقدامات قوه قضاییه در مقابله با فساد اقتصادی و فساد در فضای مجازی سومین قدم را عزم جدی در مقابله با فساد و مطالبه‌گری در این حوزه دانست و ادامه داد: از طرفی نیاز به روشنگری، بصیرت وشناخت سرلوحه اقدام عملی درجهش تولید بوده که نقش جامعه نخبگانی به‌ویژه اساتید دانشگاه‌ها پررنگ‌تر از قبل خواهد بود.

باقری تصریح کرد: ازاین‌روکارگروه‌های هفت‌گانه بیانیه گام دوم در بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان مأموریت خود را با توجه به نکات سه‌گانه ذکرشده برای شعار سال برنامه‌ریزی خواهند کرد.

این عضو هیئت‌علمی دانشگاه اشاره کرد: نیاز به یک قرارگاه فرهنگی اقتصاد مقاومتی بیش‌ازپیش احساس می‌شود؛ قرارگاهی که در فضای کنونی به‌ویژه در دوران پسا کرونا در جامعه و درحوزه اقتصادی بتواند مردم و مسؤولان و تولیدکنندگان را یاری کند چراکه بخش بزرگی از جهش تولید به عهده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و سرمایه‌های نقدی و اجتماعی مردم شریف ایران بوده که این مهم نیاز به همیاری و اعتقاد مسؤولان و برنامه‌ریزی نخبگان نیز دارد.

وی اضافه کرد: به همین علت در بسیج اساتید استان اصفهان قرارگاه فرهنگی جهش تولید در اقتصاد مقاومتی در ابتدای سال جدید شکل گرفت و مصوباتی را هم داشته که مهم‌ترین آن‌ها ایجاد زمینه فرهنگ‌سازی در خصوص ادامه راه رونق تولید، استفاده از کالای ایرانی و مقابله رسانه‌ای با فضای مجازی مسموم دشمن است.

حضور بسیج اساتید با 5کمیته در مبارزه با ویروس کرونا

باقری با اشاره به درگیری شدید استان اصفهان با ویروس کوید ۱۹عنوان کرد: بسیج اساتید استان اصفهان با پنج رویکرد مهم وارد عرصه مبارزه با این ویروس در 5کمیته تخصصی شده است.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان عنوان کرد: اول کمیته تخصصی اجتماعی با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی اساتید متخصص دانشگاه‌ها درحوزه جامعه‌شناسی و علمی این ویروس و تولیدکنندگان آن است که با نشست‌های تخصصی توسط اساتید دانشگاه‌ها نظرات بسیار مهم و جالبی احصا شد.

وی بیان داشت: سپس کمیته تخصصی فرهنگی، قدرشناسی از زحمات خالصانه کادر درمانی که به‌حق تلاش‌های بسیار زیادی را به‌صورت جهادی متحمل شدند، در همین راستا فعالیت‌های فرهنگی‌وهنری و ایجاد پویش‌های مختلف در جامعه نخبگانی و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی‌وادبی همه باسیاست قطع انتقال این ویروس در جامعه اساتید استان اصفهان برنامه‌ریزی و اقدام شد.

باقری افزود:کمیته تخصصی بهداشتی سومین کمیته سازمان بسیج اساتید بود که توصیه‌ها و رهنمودهای بهداشتی باتوجه به قدرت این ویروس در انتقال سریع به جامعه نخبگانی و پیشنهادهای ویژه نهادها و ارگان‌ها و همچنین مطالبه گری لازم در این حوزه از برنامه‌های مهم این کمیته بود.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به کمیته چهارم از توجه ویژه به معنویت افزایی و راه‌اندازی کمیته معنوی در ابعاد تغییر نگاه به نگاه توحیدی، دعا و توسل و زمینه‌سازی ظهور از سیاست‌های مهم این کمیته محسوب می‌شد و نهایتاً کمیته بیوتروریسم و حمایت و پیگیری از طرح‌های دانش‌بنیان اساتید بسیجی که به‌عنوان پنجمین کمیته  در حوزه بهداشتی ودارویی و همچنین پویش سراسری جنبش استادی ایران در حمایت از کسب‌وکارهای مستضعفین کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال فعالیت است.

بسیج اساتید در کنار مردم حضور دارد

وی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی استان دوشادوش دیگر اساتید وگروه‌های جهادی در عرصه بهداشت و درمان تلاش‌های بسیار مهمی را در جهت مبانی علمی و اقلام موردنیاز مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها برداشته و حتی در عرصه‌های ضدعفونی هم در کنار دانشجویان بسیجی بوده و حضور دارند.

باقری با اشاره به دوران پسا کرونا در کشور گفت: به توفیق الهی و همکاری مردم شریف ایران اسلامی و تلاش‌های بسیار کادر درمانی دوران حضوراین ویروس منحوس نیز به اتمام خواهد رسید اما هم‌اکنون باید برای دوران بعد ازاین ویروس از چند جنبه مهم برنامه‌ریزی شود.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان عنوان کرد: اولاً ابعاد اقتصادی که باید با مدیریت دقیق در راستای شعار سال و با حمایت از بخش خصوصی هرچه سریع‌ترزیرساخت‌های اقتصادی تولید داخلی رقم خورده و مدیریت شود.

وی افزود: دوم ابعاد فرهنگی و اجتماعی پسا کرونا بوده که نیاز است بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب و با توجه به جزئیات این واقعه مدیریت قوی در حوزه‌های ارتباطات اجتماعی، شبکه ملی اطلاعات، زیرساخت‌های اینترنتی داخلی، مدیریت فضای مجازی و افزایش سواد رسانه‌ای توجه ویژه‌ای داشت.

باقری ادامه داد: سومین موضوع بررسی حوزه بیوتروریسم در این واقعه که نیاز به اقدام جدی دانشمندان و اساتید بسیجی دانشگاه‌ها را دارد؛ ضمن اینکه آمادگی برای اتفاقات مشابه در دستور کار اساتید دانشگاه‌ها نیز قرار گیرد.

نقش اساتید دانشگاه‌ها در دوران پساکرونا ویژه و مهم خواهد بود

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان از بررسی مواجهه سیستم درمانی و پشتیبانی کشوردر مقایسه با کشورهای دیگر نام برد و گفت: بسیار مهم و درس‌آموز بوده که تمامی ابعاد حضور جهادی با عشق و ایمان به خدا توسط کادردرمانی و حضور جهادی همه آحاد مردم نیروهای انتظامی و نظامی و به‌ویژه نیروهای بسیجی و جهادی در تمامی ابعاد موردتوجه و حمایت قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: نقش اساتید دانشگاه‌ها در دوران پساکرونا ویژه و مهم خواهد بود چراکه به‌طورقطع سازمان بسیج اساتید استان اصفهان باراه‌اندازی کارگروه تخصصی پساکرونا وایجاد چهار کمیته تخصصی در ابعاد ذکرشده تلاش دارد این اتفاق را به‌صورت دقیق رصد و بررسی و توسط اساتید بسیجی دانشگاه‌ها اعلام نظر نماید.

این عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: با عنایت به مطالبه گری جنبش استادی استان اصفهان و آغاز سال جدید؛ کانون‌های جنبش استادی با توجه به اتفاقات پایان سال ۹۸، در خصوص شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامه‌ای را به سه زبان رسمی دنیا و با امضا و تأیید اکثر اساتید دانشگاه‌ها در اردیبهشت‌ماه سال جاری به دبیرکل سازمان ملل ارسال خواهد کرد.

بسیج اساتید نامه ای را به دبیرکل سازمان ملل ارسال خواهد کرد

 وی در ادامه از برنامه‌ریزی لازم در بستر کتاب کار بسیج اساتید یا همان طرح اعتلاء برنامه‌های پیشنهادی کانون‌های استادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اشاره کرد و گفت: در سال جدید اکثر برنامه‌های کانون‌های استادی پیشنهاد خود کانون‌ها در دانشگاه‌ها خواهد بود که در راستای طرح اعتلای بسیج اساتید باهدف نقش‌آفرینی اساتید در جامعه برنامه‌ریزی‌شده  و به توفیق الهی با توجه به ایفای نقش فرماندهی جنگ نرم و اجرای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بتوانند نقش خود را در جامعه ایفا کند.

باقری از راه‌اندازی کمیته چگونه قوی شویم نام برد و افزود: بسیج اساتید در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه علم و پژوهش توسط معاونین پژوهشی فناوری و منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان دراین موضوع اقدام خواهد کرد.

مسئول‌ بسیج اساتید استان اصفهان در پایان گفت:‌ بسیج اساتید در جهت‌ آماده‌سازی پیشنهاد‌هایی در جهت تغییر روش‌های اداری و آموزشی در خصوص تبدیل تهدید به فرصت نیز اقدام خواهد کرد و با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح در آینده‌ای نزدیک بسیاری از خدمات حضوری خود را به‌صورت مجازی و غیرحضوری ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۷/ج۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اساتید اصفهان باقری رئیس مبارزه ویروس کرونا جهش تولید بسیج اساتید استان اصفهان اساتید دانشگاه ها دانشگاه ها اساتید بسیجی برنامه ریزی کمیته تخصصی رونق تولید جهش تولید کانون ها سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد جهان‌بین رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه اعلام کرد: «با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است، موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتا از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌ است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیما به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بندهای ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد صادر شود، چراکه عملا باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳- ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ درخصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

کد خبر 844563 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو خبر مهم دانشگاه آزاد - دانشگاه آزاد اسلامى

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی