Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از اولویت‌های ما در جنوب تهران، احیای بیمارستان‌های قدیمی است تا با استفاده از کادر درمانی که در دسترس داریم فضای خدمات‌دهی به مردم را ارتقا بخشیم. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی امروز در حاشیه بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز تشکیل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا وظایفی در حوزه‌های پیشگیری، درمان و مدیریت بیماری در سطح کشور و استان ابلاغ شد و در محدوده شهرستان ری نیز اقداماتی در راستای پیشگیری و درمان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اقدامات حوزه درمان در شهرستان ری بیان کرد: بیمارستان فیروزآبادی از سال‌های ‌گذشته برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت پذیرش داشت که امروز حسب تأکید استاندار تهران و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی ایران و با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده، 160 تخت وارد مدار خدمات‌دهی شد.

فاز نخست ساختمان جدید بیمارستان فیروزابادی به بهره برداری رسیدمعاون علوم‌پزشکی ایران: پایان تعطیلات نوروز به منزله پایان کرونا نیست/ لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا 3 هفته آیندهادامه فعالیت بیمارستان امام زمان(عج) اسلامشهر هیچ توجیهی ندارد

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین افزود: یکی از اولویت‌های ما در جنوب تهران احیای بیمارستان‌های قدیمی است تا با استفاده از کادر درمانی خوبی که در دسترس داریم فضای خدمات دهی به مردم ارتقا یابد.

توکلی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که شیوع کرونا در کشور به وجود آورده باید تمامی امکانات درمانی و سلامت ارتقا پیدا کرده و سایر بخش‌ها نیز باید برای خدمات‌رسانی به مردم آماده‌سازی و تأمین اعتبار شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه جهادگران در مقابله با کرونا عملکرد قابل توجهی داشتند خاطرنشان کرد: در هر موقعیتی که مردم پای کار آمدند شاهد اتفاقات خوبی بودیم، همانگونه که در تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیز شاهد فعالیت گروه‌‎های جهادی در کنار متخصصان امر بودیم.

انتهای پیام/220/ ت

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی