Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-25@13:53:41 GMT

کاهش ۵۰ میلیون لیتری میانگین مصرف بنزین کشور در نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۸۲۱

کاهش ۵۰ میلیون لیتری میانگین مصرف بنزین کشور در نوروز ۹۹

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کاهش ۵۰ میلیون لیتری میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در ایام نوروز امسال خبر داد.

کرامت ویس‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا گفت: میانگین توزیع روزانه بنزین کشور از ابتدای روز جمعه (یکم فروردین‌ماه) تا پایان روز جمعه (۱۵ فروردین‌ماه) ۴۴ میلیون لیتر بوده است که این رقم از کاهش ۵۰ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین کشور در مقایسه با مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دوره مشابه پارسال (یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۸) به‌طور میانگین روزانه ۹۴ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد، افزود: خوشبختانه کاهش چشمگیر مصرف بنزین نشان‌دهنده توجه مردم به توصیه‌های عمومی ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددهای درون و برون‌شهری در ایام نوروز امسال بوده است و امید می‌رود این روال در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این در گفت‌وگو با شانا، رقم مصرف بنزین کشور در اسفندماه را به‌طور میانگین روزانه ۶۸ میلیون لیتر و در هفته ابتدایی نوروز ۴۴.۹ میلیون لیتر اعلام کرده بود. هم‌زمان با محدودیت‌های اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از اسفندماه سال گذشته تاکنون، ترددهای درون و برون‌شهری به‌ویژه سفرهای نوروزی در کشور به نحو قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران میانگین مصرف بنزین کشور سوخت نوروزی بنزین کشور میلیون لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟