Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از زنان محله هدایتی بندرلنگه با حمایت قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) هرمزگان اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، شهر بندرلنگه که با صید مرواریدش از گذشته به مروارید خلیج فارس مشهور بوده است امروز نیز با شیوع ویروس کرونا در کشور با راه‌اندازی بیشترین کارگاه تولید ماسک در استان هرمزگان به مانند مرواریدی در اینگونه کارهای جهادی و خودجوش می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه‌های خیاطی که به‌منظور تولید ماسک در بندرلنگه راه‌اندازی شدند امروز به ۴ کارگاه رسیده که ۳ کارگاه آن در سه حسینیه به کار تولید مشغولند، این مردان و زنان جهادی، حسینی‌وار پای کار آمدند و هر یک بر خود وظیفه دانستند تا نقشی را در نابودی ویروس کرونا ایفا کنند و به مانند مولایشان حسین(ع) بی‌تفاوت به رنج و درد هم‌وطنان خود نبودند و پا در عرصه جهاد و آن هم از این نوع جهاد نهادند تا که شاید با تولید ماسک و توزیع در مراکز درمانی و بیمارستانی از آلام مجاهدین صف اول مبارزه با این ویروس منحوس بکاهند و آنها با خیالی راحت‌تر به خدمت مشغول شوند و دغدغه تهیه وسایل پیشگیری و حفاظتی در مقابل ویروس کرونا را نداشته باشند.

 

 

یکی از محلاتی که اهالی همت کردند و با تشکیل قرارگاه جهادی با نام شهید والامقام «نجات خاوند» از شهدای همین محله دست به کار شدند محله هدایتی شهر بندرلنگه است.

 این قرارگاه جهادی کارگاه تولیدی ماسک خود را در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع‌) راه‌اندازی کرده که  ۲۰نفر از خواهران جهادی و بسیجی و تعدادی از برادران محله هدایتی در این کارگاه خیاطی مشغول به کار هستند که روزانه بیش از ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند. نکته جالب توجه اینجاست که این خواهران، چرخ‌های خیاطی خود را در اختیار این کار نهادند.

حامی این کارگاه خیاطی  قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان هرمزگان است.

 

 

این قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره‌)، گروه‌های جهادی که در خط مقدم جبهه مبارزه با  منحوس کرونا فعال هستند را حمایت می‌کند و در سطح استان هرمزگان 20 گروه جهادی فعال نیز از این قرارگاه در حال ضدعفونی معابر شهری هستند و در شهرستان بندرلنگه نیز به غیر از حمایت از کارگاه تولید ماسک کارگاه تولید لباس ایزوله بیمارستانی را نیز راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی زنان خلیج فارس استان هرمزگان بندرلنگه کرونا ستاد اجرایی قرارگاه جهادی کارگاه تولید ستاد اجرایی راه اندازی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان