Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@10:03:00 GMT

محرومیت ماشین‌سازی تبریز از ۳ پنجره نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۹۲۴

محرومیت ماشین‌سازی تبریز از ۳ پنجره نقل و انتقالات

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال از محرومیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از نقل و انتقالات خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون فوتبال، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال از محرومیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از نقل و انتقالات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است، با توجه به مکاتبات متعدد صورت گرفته در رابطه با پرونده بازیکن اسبق باشگاه ماشین‌سازی تبریز "لوسیانو پریرا ندز" به پیوست نامه ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ کمیته تعیین وضعیت فیفا، در همین رابطه و پیرو بند ۷ رأی صادره اتاق حل اختلاف فیفا به تاریخ ۱۷ جون ۲۰۱۹، مقتضی است تا محرومیت تیم ماشین‌سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین‌المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات میان فصل ۹۹-۹۸ (زمستانی) به مدت ۳ پنجره نقل و انتقالات متوالی اعمال شود و نامه رسمی سازمان لیگ فوتبال در رابطه با تأیید و اعمال محرومیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز جهت انعکاس به فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شود.

پیش از این نیز باشگاه فوق به خاطر پرونده بازیکن اسبق خود "Fernando de Jesus Ribeirro" از نقل و انتقالات محروم شده بود.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال ماشین سازی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال کمیته تعیین وضعیت فیفا محمد نبی باشگاه ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز فدراسیون فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد جواد عامری شهرابی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگهای و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.

عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیازهای کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.

کد خبر 6079894

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب