Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کورش خرد با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰ هزار نفر از شهروندان این منطقه برای شرکت در طرح غربالگری ثبت نام کرده اند؛ گفت: طرح غربالگری شهروندان منطقه ۱۱ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، بسیج ناحیه سلمان، مرکز بهداشت جنوب، آموزش و پرورش، مخابرات و شورایاران به همراه شهرداری منطقه ۱۱ در دست اجراست که تا امروز بیش از ۵۰ درصد شهروندانی که مشخصات خود را در سامانه ثبت کرده اند؛ غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرد با اشاره به جمعیت ۳۱۳ هزار نفری ساکنین منطقه ۱۱ از سلامت ۸۰ درصدی غربال شدگان خبر داد و افزود :۲۰ درصد این افراد مشکلاتی داشتند که به مرکز بهداشتی فرمانفرمایان در خیابان آذربایجان برای ادامه درمان و تجویز دارویی معرفی شدند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ در نشست مشترکی که ظهر امروز با حضور مسئولین سازمان‌های نام برده برگزار شد؛ آمادگی ۱۳ پایگاه سلامت در منطقه ۱۱ و حضور کادر درمان، کارشناسان سلامت و نیروی داوطلب بسیجی برای کمک در اجرای طرح غربالگری اعلام شد.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شده با همکاری آموزش و پرورش با اولیای دانش آموزان برای شرکت در طرح غربالگری از طریق ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir تماس گرفته شود.
خرد همچنین در خصوص موضوع سلامت سازی محیط عنوان کرد: به ازای هر مرکز سلامت جامع در منطقه ۱۱ بسیجیان ناحیه سلمان فارسی در کنار کادر درمانی برای کمک به سالم سازی محیطی در کنار نیروهای شهرداری حضور دارند.

بر اساس این گزارش شهروندانی که به سامانه salamat.gov.ir دسترسی ندارند می‌توانند با پایگاه‌های سلامت مستقر در سطح منطقه ۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4892114

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح غربالگری ویروس کرونا شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شهر تهران دستگیری سارق سازمان هواشناسی فاصله گذاری اجتماعی پلیس راهور روز طبیعت سیدابراهیم رئیسی ماسک طبی طرح غربالگری منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول

افزایش قیمت مسکن در حالی است که کف حقوق وزارت کار در سال (۱۴۰۲) حدود هشت میلیون تومان تعیین شده بود و حقوق کارگران (با تبدیل ریال به دلار) ،۱۳۱ دلار است، که همین مبلغ حقوق دریافتی را باید برای اجاره خانه پرداخت کند؛ مبلغ مازادی برای مخارج دیگر باقی نخواهد ماند، اما بر اساس استانداردها، تنها تا سقف ۳۰ درصد از درآمد هر فرد باید صرف مسکن شود.

به طور مثال، هر فرد برای خرید یک واحد نوساز با زیربنای ۶۵ متر یک‌خوابه در خیابان اتابک واقع در منطقه ۱۵ تهران، باید ۲ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان سرمایه داشته باشید.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۵ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۵) عمر ساختمان قیمت هر متر (تومان)
مشیریه ۱۳۹۸ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
افسریه شمالی ۱۴۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
اتابک خاوران طیب ۱۳۹۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
دولت‌آباد ۱۳۸۴ ۶۴٬۸۱۴٬۰۰۰
مسلم شمالی ۱۳۹۸ ۸۵٬۶۰۶٬۰۰۰
جنت آباد مرکزی ۱۳۹۴ ۹۹٬۰۵۶٬۰۰۰
شوش. صراف‌ها ۱۳۸۴ ۱۳۱٬۷۶۴٬۰۰۰
افسریه. والفجر ۱۴۰۱ ۶۸٬۴۲۱٬۰۰۰
شوش. بهار شمالی ۱۳۹۳ ۸۹٬۲۸۵٬۰۰۰

منطقه ۱۵ تهران یکی از مناطق معروف واقع در جنوب شرقی تهران است که نقطه اتصال آن با دیگر مناطق تهران است. این منطقه دارای آب و هوای متناسب با دیگر شهرها و استان‌های مرکزی تهران است اما گاهی آلودگی هوا متراکم می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894902

دیگر خبرها

  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • ۹۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در امیرکبیر واگذار شد
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • بیمه سلامت: علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بروزرسانی است
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • گرامیداشت روز جهانی اوتیسم در اصفهان
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ