Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:24:02 GMT

آرزوی سلامتی عاملی برای رئیس مجلس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۹۵۰

آرزوی سلامتی عاملی برای رئیس مجلس

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،   در پی ابتلای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی ضمن آرزوی صحت و سلامتی، از تلاش و همت او در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت
خبر کسالت جنابعالی موجب نگرانی و ناراحتی اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاءالله که صحت و سلامتی کامل هر چه زودتر حاصل شود. در این ایام خطرمند بودن ارتباط با دیگران، شاهد تلاش و همت بی وقفه جنابعالی همراه با تدبیر و برنامه ریزی برای آسایش و آرامش مردم شریف ایران بودم و تلاش‌های خستگی ناپذیر جنابعالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود و ملت شریف ایران قدردان زحمت شما هستند.
از درگاه خداوند متعال برای آن برادر گرامی شفای عاجل، طول عمر توأم با عزت و کرامت و داوم توفیقات در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.
سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است