Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: ۸ هزار بسته غذایی و بهداشتی با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه به اقلام ضروری، در چند روز گذشته در مناطق محروم استان توزیع شد.

او با بیان اینکه دوشنبه هفته جاری نیز ۳ هزار بسته دیگر بهداشتی و غذایی در سطح مناطق کم برخوردار کلانشهر اهواز توزیع می‌شود، اظهار داشت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع نیاز‌های مردم، اقدامات موثری برای تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفته و قرارگاه جهادی شفا متشکل از تمامی رده‌های سپاه و بسیج به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: در بخش ضد عفونی معابر و اماکن عمومی نیز همچنان تلاش‌ها ادامه دارد و روز جمعه ۱۵ فروردین نیز در یک رزمایش بزرگ، تمامی سطح شهر بهبهان توسط نیرو‌های بسیج ضدعفونی شد و این اقدام در سایر شهرستان‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: همچنین در زمینه تولید ماسک و تهیه لباس برای پرستاران و پزشکان تلاشگر، کارگاه‌های سپاه روزانه یک هزار دست لباس برای پرستاران تهیه می‌کنند و این حرکت بسیار موثری در کمک به جامعه پزشکی است.

او تصریح کرد: تولید ماسک از اقداماتی است که از هفته‌های گذشته توسط گروه‌های جهادی در خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سرتیپ شاهوار پور بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌های خوزستان تولید، و بسته‌های بهداشتی برای ضد عفونی نیز تهیه و بین مردم و یا استفاده در معابر عمومی توزیع و استفاده شده است.

او اذعان داشت: توزیع ۴ هزار بسته غذایی نیز در هفته گذشته از دیگر اقداماتی بود که توسط سپاه ولیعصر خوزستان (عج) و قرارگاه جهادی شفا انجام شد.

او در ادامه گفت: همچنین روز دوشنبه ۲ هزار بسته غذایی و یک هزار بسته بهداشتی دیگر در بین مردم مناطق محروم شهرستان اهواز توزیع می‌شود.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور اذعان داشت: راه‌اندازی نقاهتگاه برای بستری مبتلایان در خوزستان در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز بر ظرفیت این فضا‌ها افزوده می‌شود؛ تاکنون بیش از ۷۰۰ تخت نقاهتگاهی آماده شده و در روز‌های آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد.

او بیان داشت: سپاه خوزستان در کنار مجموعه دولت، بهداشت و درمان و مردم است تا این ویروس هرچه زودتر از بین برده شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ویروس کرونا کرونا ویروس اقلام بهداشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی ویژه نوروزی که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فرودین ۱۴۰۳ در سطح شهرستان گناوه اجرا شد، بازرسان بهداشت محیط به‌صورت ۲ شیفت ۲ هزار و ۹۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار کرد: در این بازده زمانی هزار و ۶۱۹ مورد بازدید بهداشتی و نظارتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۴۷۹ مورد بازدید از اماکن عمومی انجام شده و به ۲۱ مورد شکایت رسیدگی شد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها مقدار هزار و ۱۹۵ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف، کشف و معدوم و ۲۳۲ مورد از دست‌فروشان مواد غذایی تذکر کتبی دریافت کردند.

حیدری ادامه داد: ۲۳۲ مورد بازدید مشترک به همراه کارشناسان ادارات و سازمان‌های دامپزشکی، تعزیرات حکومت، صنعت و معدن و تجارت در راستای تشدید بازرسی‌های نوروز ۱۴۰۳ در گناوه صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تأکید کرد: تعداد هزار و ۱۲۷ مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی شهر و روستا، ۶۲ مورد نمونه‌برداری از آب شرب به‌منظور آزمایش میکروبی، تعداد هزار و ۱۲۷ سنجش پرتابل بار میکروبی صدور ۶۱۱ مورد اخطار بهداشتی ،۹۵ مورد به دادگاه و یک مورد پلمپ واحد صنفی متخلف از دیگر خدمات انجام شده در طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی در شهرستان گناوه است.

کد خبر 6080874

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد