Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:28:42 GMT

برای خرید کیه‌زا؛ اینتر سه بازیکن به فیورنتینا می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۴۹۵۷

برای خرید کیه‌زا؛ اینتر سه بازیکن به فیورنتینا می‌دهد

اسپورت مدیاست ادعا کرد که اینتر آماده است تا برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا، ستاره فیورنتینا، سه بازیکنش را به این باشگاه فلورانسی بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسپورت مدیاست مدعی شد که نرآتزوری در تلاش است تا در تابستان برای خرید این ستاره ملی پوش ایتالیایی اقدام کند. این در حالی است که یوونتوس، پاری سن ژرمن  و منچستریونایتد نیز به دنبال این وینگر 22 ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت کیه‌زا در بازار نقل و انتقالات 50 میلیون یورو در نظر گرفته شده و اینتر آماده است تا برای خرید او، 10 میلیون یورو بپردازد و علاوه بر آن، راجا ناینگولان، هنریکه دابرت و ویکتور موزس را نیز به فیورنتینا بدهد.

 

 

آنها همچنین برای انجام این انتقال، آماده اند تا بند خرید 12 میلیون یورویی موزس که این فصل به طور قرضی از چلسی به اینتر رفته را فعال کنند.

ناینگولان در حال حاضر به طور قرضی برای کالیاری بازی می کند اما بعید است که این باشگاه توان خرید دائمی این ستاره بلژیکی را داشته باشد. دالبرت این فصل به طور قرضی و در مقابل پیوستن قرضی کریستیانو بیراگی به اینتر، برای فیورنتینا به میدان می رود.

اینتر میلان فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • مالک اینتر: آماده نوشتن تاریخ هستیم
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد