Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاه یاسوج از امروز ۱۶ فروردین ماه سال جاری مطابق با برنامه هفتگی در زمان انتخاب واحد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاه یاسوج از امروز ۱۶ فروردین ماه سال جاری مطابق با برنامه هفتگی در زمان انتخاب واحد تشکیل شد.

 

بنابراین گزارش، حضور فعال در تمام کلاس‌های مجازی برای کلیه دانشجویان در همه مقاطع ضروری است دانشجویان اخبار مربوط به کلاس مجازی به صورت برخط برون خط را از درگاه دانشگاه پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است، دانشجویانی که برای فراگیری دروس به صورت مجازی مشکل داشته باشند در صورت تمایل می‌توانند از آغاز تا پایان اردیبهشت ۹۹ درخواست حذف برخی از دروس و یا کل نیمسال تحصیلی سال جاری را در سامانه گلستان بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یاسوج آموزش مجازی کرونا ویروس تعطیلی دانشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی روز چهارشنبه تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

همچنین بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد