Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود عالی محمدی رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ایذه گفت: کارگاه تولید ماسک با همکاری اعضای هلال احمر این شهرستان و با ظرفیت روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ عدد ماسک راه اندازی شده است و محصولات تولیدی در بین اقشار مختلف مثل تاکسیرانی، مراکز بهداشتی، پست‌های غربالگری ورودی شهر و مردم عادی و کم درآمد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: هلال احمر از روز‌های نخست شیوع کرونا در کنار مردم بوده و ماموران این جمعیت در پست‌های پایش ورودی‌های شهر ایذه در سمت اهواز، اصفهان و اندیکا حضور فعال داشتند.

عالی محمدی بیان کرد: با همکاری خیرین مقداری مواد غذایی و اقلام بهداشتی نیز بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر ویروس کرونا کرونا ویروس تولید ماسک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه صلیب سرخ درباره بیمارستان‌های غزه

در حالیکه نیروهای اشغالگر محاصره بیمارستان‌های الناصر و الشفا را از سر گرفتند، هلال احمر فلسطین از قطع ارتباط با کادر خود در بیمارستان الامل در خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، جمعیت هلال احمر فلسطین از قطع ارتباط با کادر خود در بیمارستان الامل در خان یونس در جنوب نوار غزه به دلیل از دسترس خارج شدن موج رادیویی VHF خبر داد و افزود: «برای هفتاد و دومین روز متوالی راه‌های ارتباطاتی مختلف تلفن ثابت و تلفن همراه و خدمات اینترنت در استان خان یونس همچنان قطع است.»

براساس گزارش شبکه المیادین، در آخرین به روز رسانی‌ها در مورد بیمارستان الامل، جمعیت هلال احمر فلسطین گزارش داد که تمام افراد آواره و بیمارانی که می‌توانستند به سمت منطقه المواصی در غرب شهر خان یونس حرکت کنند، تخلیه شده‌اند.

هلال احمر فلسطین تصریح کرد: اکیپ‌های ویژه جمعیت هلال احمر در حال حاضر به علاوه ۹ بیمار و ۱۰ نفر از همراهان و یک خانواده آواره با کودکان با شرایط خاص در بیمارستان هستند.

جمعیت هلال احمر همچنین تاکید کرد: «نیاز به تخلیه بیماران و مجروحان وجود دارد، همچنین در بیمارستان پیکر ۲ شهید نیز باید منتقل شود که یکی متعلق به همکارمان امیر ابوعیشه و دیگری متعلق به یک مجروح است که در بیمارستان تحت مداوا بود، اما پس از ضربه‌ای که به سرش اصابت کرد جان خود را از دست داد.»

نیروهای اشغالگر تمامی ورودی‌های بیمارستان را به طور کامل مسدود کرده‌اند و هر یک از کارکنانی که در حال حاضر در بیمارستان حضور دارند از رفت و آمد به بیرون منع شده‌اند.

بیمارستان‌های غزه با وضعیت فاجعه باری روبه‌رو هستند

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نیز اعلام کرد: بار دیگر بیمارستان الامل جمعیت هلال احمر فلسطین، مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الشفا در تیررس خصومت‌های جاری قرار دارند.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نگرانی عمیق خود را در مورد گزارش‌های مربوط به عملیات نظامی در حال انجام در داخل و اطراف محوطه بیمارستان‌ها ابراز کرد.

این کمیته ادامه داد: امروز از خبر کشته شدن امیر صبحی ابوعیشه، داوطلب هلال احمر فلسطین که در بیمارستان الامل کار می‌کرد، شوکه و ناراحت شدیم.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ خاطرنشان کرد: برای محافظت از کادر پزشکی و غیرنظامیان در داخل بیمارستان‌ها و جلوگیری از آسیب دیدن آنها باید همه اقدامات انجام شود.

همچنین، صلیب سرخ اعلام کرد که کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فلسطین، در میان تلفات زیاد و غیرقابل قبول، از جمله «کشته شدن ۱۵ نفر از همکاران خود، آسیب رسیدن به تاسیسات حیاتی مانند بیمارستان‌های الامل و القدس و آمبولانس‌ها» با شجاعت تمام به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم غزه ادامه می‌دهند.

محمد المغیر، مدیر تدارکات در دفاع مدنی غزه تاکید کرد که صلیب سرخ بین‌المللی به مدت سه ماه است که چیزی به ما ارائه نکرده است. وی توضیح داد که صلیب سرخ وعده داده بود که بسیاری از نیازها را تامین کند، اما هیچ چیزی تا کنون نرسیده است.

المغیر خاطرنشان کرد که دفاع مدنی برای ادامه عملیات خود به سوخت و مواد دیگر نیاز دارد.

مدیر پرستاری بیمارستان اروپایی نیز وضعیت بیمارستان اروپایی را «فاجعه بار» توصیف کرد.

دوشنبه گذشته، نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی پس از طرح روایتی گمراه کننده که در توجیه جنایات و کشتار در جریان جنگ در نوار غزه تفاوتی با دروغ‌پردازی‌های قبلی‌شان ندارد، بار دیگر به مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه یورش بردند که جز تهدید جان غیرنظامیان بیمار و آوارگان در بیمارستان، به چیزی دست نیافتند و دست خالی بیرون آمدند. همچنین نیروهای اشغالگر عملیات نظامی خود را در مجاورت بیمارستان‌های ناصر و الامل از سر گرفته‌اند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه روز یکشنبه فاش کرد که ارتش اشغالگر بیش از ۱۵۰ نفر را در اطراف مجتمع الشفا به شهادت رسانده و تاکنون سه پزشک و چهار پرستار را در مجتمع الشفا تیرباران کرده‌ است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • وقوع ۳۷ حادثه در تعطیلات نوروزی کرمانشاه
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان
  • نجات عشایر ۷۵ ساله در ارتفاعات کنجانچم مهران
  • بیانیه صلیب سرخ درباره بیمارستان‌های غزه