Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@22:56:24 GMT

حرکت غیرمنتظره شاراپووا برای ارتباط با طرفدارانش

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۰۳۸

حرکت غیرمنتظره شاراپووا برای ارتباط با طرفدارانش

ستاره سابق دنیای تنیس برای گسترده‌تر کردن دامنه ارتباطات خود با طرفدارانش اقدامی غیرمعمول انجام داد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ماریا شاراپووا قهرمان سابق تنیس جهان برقراری ارتباط با مخاطبان و طرفدارانش را برای آنها آسان کرد و شماره تلفن خود را در فضای مجازی منتشر کرد تا امکان ارسال پیام را برای آنها فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاراپووای 32 ساله که 5 قهرمانی در گرنداسلم‌های تنیس را در کارنامه دارد و سال گذشته هم به دوران بازیگری‌اش خاتمه داد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: به دنبال راهی برای حفظ ارتباطم با تمام طرفدارانم بودم چون هفته گذشته به خاطر داشتن یک ویدئو کنفرانس با 150 نفر از شما، اوقات خوبی را سپری کردم. از گپ زدن با شما لذت بردم و تمایل دارم که ارتباط خود را با طرفدارانم حفظ کنم چون همه ما مانند هم در خانه محبوس هستیم. دوست دارم برایم بنویسید که چه فکرهایی دارید. به همین دلیل شماره تلفنم را در اختیارتان می‌گذارم و از این طریق می‌توانید به صورت مستقیم پیام‌های‌تان به تلفن همراهم بفرستید و سؤالات‌تان را بپرسید یا حتی فقط احوالپرسی کنیم. من هم پاسخ‌تان را خواهم داد. در ضمن از دریافت دستورات آشپزی فوق‌العاده هم استقبال می‌شود.

برگزاری بازی خداحافظی شاراپووا توسط باشگاه زنیت سن‌پترزبورگشاراپووا بازنشسته شد

 

با شیوع کرونا و لغو تمامی رویدادهای ورزشی مهم جهان، اکثر ورزشکاران این روزها را در خانه و کنار اعضای خانواده سپری می‌کنند و در بعضی از کشورها آنها برای خروج از منازل هم محدودیت‌هایی دارند.

 

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,32,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه ۲ خرید خارجی داشت که یکی از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف بود و دیگر بازیکن خارجی اضافه‌شده به فهرست آبی‌ها هم رافائل سیلوا بود؛ مدافع برزیلی که در لیگ بیست‌ویکم و بعد از سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به فهرست آبی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد درخشانی داشته باشد و فصل گذشته هم تا پایان فصل کارش را در استقلال پیش برد اما اختلافات مالی و عدم دریافت مطالبات باعث جدایی مدافع برزیلی شد.

سیلوا بعد از آنکه تصمیم به جدایی از استقلال گرفت، در تیم دیگری کار خود را پیش نبرد و نیم‌فصل دور از میادین بود و تلاش این مدافع برزیلی بر این بود تا بتواند با توجه به قرارداد به امضا رسیده با تیم استقلال، آبی‌پوشان پایتخت را به پرداخت کامل مطالبات خود محکوم کند. در این زمینه، رافائل سیلوا توانست شکایت اولیه‌ای را علیه استقلالی‌ها تنظیم کند و در مسیر دریافت مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری خود هم بود اما تغییرات مدیریتی در استقلال معادلات را تغییر داد.

مدیران جدید باشگاه استقلال با چراغ سبز کادرفنی به سراغ مذاکره با سیلوا رفتند و نه‌تنها شکایت این مدافع برزیلی ملغی شد، بلکه آبی‌ها توانستند به توافقی جدید و ۱.۵ ساله با رافائل سیلوا برسند و این مدافع برزیلی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست و تا پایان لیگ بیست‌وچهارم با استقلالی‌ها قرارداد دارد؛ آن‌هم در حالی‌که طبق ادعای علی خطیر، مدیرعامل استقلال با توجه به تقسیط مطالبات قبلی سیلوا و توافقات مالی انجام شده، او تقریباً به شکلی رایگان در این ۱.۵ فصل برای آبی‌ها بازی خواهد کرد و ۹۰۰ هزار دلار قبلی‌اش را که قرار بود در قالب غرامت از آبی‌ها دریافت می‌کند، در قالب رقم قرارداد ۱.۵ ساله‌اش با استقلال دریافت خواهد کرد!

بازگشت درخشان به ترکیب آبی‌ها

رافائل سیلوا بعد از امضای قرارداد با استقلال، از همان آغاز نیم‌فصل دوم به ترکیب آبی‌پوشان پایتخت بازگشت و توانست در ترکیب استقلال در ۷ مسابقه پیاپی به میدان برود که در این مدت، آبی‌ها در حضور سیلوا در قلب خط دفاعی‌شان موفق به‌ثبت ۵ کلین‌شیت شدند و تنها ۳ بار دروازه آن‌ها باز شد تا امنیت به خط دفاعی آبی‌ها با حضور مدافع برزیلی بازگشته باشد. ضمن آنکه بازی‌سازی‌های موفق او از زمین خودی در مسیر خلق موقعیت روی دروازه رقبا تاثیر چشمگیری داشت.

حرف‌های خطیر دردسرساز شد؟

رافائل سیلوا در ۲ بازی اخیر استقلال در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت حضور نداشته است. او در دوئل با مس رفسنجان، ۹۰ دقیقه نیمکت‌نشین بود و نظاره‌گر عملکرد پرنوسان آبی‌ها در خط دفاعی و دریافت ۲ گل تیمش بود و این شرایط در جدال با آلومینیوم اراک هم تکرار شد. جالب آنکه در دوئل با آلومینیوم، آرمین سهرابیان هم به دلیل محرومیت در دسترس کادرفنی نبود اما با این وجود بازهم نکونام تصمیم گرفت تا سیلوا را ۹۰ دقیقه نیمکت‌نشین کند! در این میان، شائبه‌هایی درباره احتمال تداوم نیمکت‌نشینی سیلوا وجود دارد و برخی این نیمکت‌نشینی‌های سریالی را به حمایت تمام‌قد مدیریت باشگاه از سیلوا و اختلافات خطیر با نکونام ارتباط می‌دهند که باید دید در روزهای آینده این شایعه جنجالی تایید خواهد شد یا برحسب دستورات تاکتیکی موردنظر نکونام، مدافع برزیلی آبی‌ها نیمکت‌نشین شده است. با توجه به عملکرد موفق سیلوا در قلب خط دفاعی آبی‌ها، حضور او روی نیمکت اتفاق غیرمنتظره‌ای محسوب می‌شود که باید دید کادرفنی استقلال چه توضیحی در این زمینه دارند!

کد خبر 844564 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • (ویدئو) اعتراف غیرمنتظره ژیلا صادقی در برنامه تلویزیون
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ فروردین
  • پیام امیرعبداللهیان در ارتباط با عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!