Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌غربی با محوریت برنامه‌های جهش تولید با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا و نیز حوادث مختلفی از قبیل سیل، زلزله و تحریم‌ها باعث شده تا در اجرای برنامه‌های توسعه محور بر اساس اولویت‌بندی ویژه حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به اهداف برنامه جهش تولید با صرف نظر از برنامه‌های کلان غیر اجرایی با اولویت‌بندی و تعریف‌نکردن طرح‌های جدید درصدد تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا و قدرت افزایش تولید باشند.

وی توجه به مدیریت نوین، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه استان به ویژه زمینه‌سازی برای افرایش بهره‌وری کشاورزی و گردشگری را از جمله مواردی دانست که دستگاه‌های اجرایی باید برای جهش تولید به آن توجه و اهتمام داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری در سدهای استان قابلیت اشتغال‌زایی خوبی دارد که با تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری و پرهیز از بروکراسی اداری می‌تواند زمینه‌های اشتغال را فراهم سازد.

شهریاری بیان کرد: اولویت‌بندی طرح‌های زیرساختی به ویژه در حوزه حمل و نقل و لجستیک می‌تواند به بهره‌وری درست از منابع و دستیابی به اهداف توسعه کمک شایانی کند.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله توزیع برق، راه و شهرسازی، صمت، گاز، آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی برنامه‌های دستگاه خود در خصوص جهش تولید را ارائه کردند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث ‌راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آدربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی