Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نشست هیأت‌رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی فردا در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۷ فروردین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این جلسه با رعایت فاصله مورد نظر برای رعایت موازین بهداشتی در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد و نایب رئیس مجلس ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: قرار است در این جلسه مسائل روز کشور به ویژه موضوع کرونا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: جلسات علنی مجلس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز هم چنان پابرجاست و احتمالا جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رعایت موازین بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر

نشست هم اندیشی و بررسی طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع در بوشهر برگزار شد.

این نشست با حضور احمد پور معاون زنجیره تامین دانش کشور، ابراهیمی ریس زنجیره تولید بوشهر برگزار شد.

در این نشست راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان با ارائه گزارشی از مشارکت گسترده اتباع استان در این طرح خبر دادند و استقبال از این طرح را مطلوب دانستند. 

احمد پور معاون زنجیره دانش کشور نیز با تشریح دستورالعمل ها و سیاست های مدون شده، طرح مذکور را مهم و بستری مناسب برای جذب سرمایه های سرگردان و خرد اتباع کشور دانستند و از سازمان ملی مهاجرت و  مدیریت امور اتباع استان بوشهر بابت ایجاد زیرساخت های مناسب و اطلاع رسانی گسترده تشکر و قدرانی نمودند.

در این نشست عالی نژاد معاون اداره کل، علیزاده رئیس دفتر خدمات اقامت و اشتغال استان، حسینی حراست اداره کل، رضوی مسئول هماهنگی جلسات و مسئول فناوری اطلاعات نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟