Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه اهر از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس حفاظتی کادر درمانی توسط بسیجیان در شهرستان اهر خبر داد گفت: با همت والای بسیجیان و سپاهیان در تولید و تامین ماسک و لباس حفاظتی کادر درمانی خودکفا شده‌ایم. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهر با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج شهرستان اهر در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: از زمان ورود سپاه و بسیج به مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، 32 هزار پَک بهداشتی در سطح شهر و 5000 مورد در روستاهای تابعه توزیع کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس حفاظتی کادر درمانی توسط بسیجیان در شهرستان اهر خبر داد و افزود: در حال حاضر 4 کارگاه تولیدی ماسک و لباس حفاظتی کادر درمانی در برابر کرونا فعال بوده و روزانه 1000 عدد ماسک و لباس تولید می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: گروه‌های جهادی سپاه ناحیه اهر همچنین علاوه بر فعالیت در کارگاه‌های تولید ماسک و لباس، کارگاه‌های تولیدی را نیز در خانه‌ها و به صورت انفرادی راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانیم نیازهای مراکز درمانی را تامین کنیم.

صفی تصریح کرد: در راستای اجرای دستور مقام معظم رهبری در رابطه با مقابله با ویروس کرونا، قرارگاه امام رضا(ع) و قرارگاه زیستی را در شهرستان اهر راه‌اندازی کردیم و سعی کردیم با بکارگیری تمامی حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گروه‌های بسیجی با ضدعفونی معابر و محلات، مردم را از گزند این ویروس منحوس در امان نگه‌داریم.

سپاه استان بوشهر 7200 بسته معیشتی میان محرومان بوشهری توزیع کردفهرست جدید ممنوعیت صادرات اقلام مقابله با کرونا + سند2000 بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه اردستان توزیع شدسپاه 10 هزار لیتر محلول ضدعفونی در مراکز درمانی گیلان توزیع کردسردار شریف: در روزهای آینده از دستاوردهای جدید بهداشتی ــ درمانی سپاه رونمایی می‌کنیم

وی با اشاره به این‌که 389 گروه از بسیجیان مشغول به گندزدایی و ضدعفونی مساجد، معابر، پمپ بنزین‌ها و ... در اهر هستند، گفت: تا زمانی که ویروس کرونا در شهرستان اهر کنترل و مهار شود پاسداران و بسیجیان پای کار خواهند بود، این اراده و همت تا غلبه بر ویروس منحوس کرونا ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات سپاه، بهره‌گیری از ظرفیت تیپ 2 مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، این طرح در قالب رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت اجرا و سطح شهر گندزدایی و ضدعفونی شد.

صفی از مشارکت سپاه و بسیج در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به یاری برادران‌مان در نیروی انتظامی و هلال‌احمر شتافتیم و بسیجیان و سپاهیان در چهار گِیت ورودی و خروجی از قبیل جاده اهر-مشگین‌شهر، اهر-کلیبر، اهر-تبریز و اهر-ورزقان حضور دارند.

انتهای پیام/125/ش

R7887/P/S6,47/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی ویروس کرونا بسیج سازندگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی آذربایجان شرقی ویروس کرونا بسیج سازندگی گروه های جهادی آذربایجان شرقی ویروس کرونا بسیج سازندگی کارگاه های تولید سپاه ناحیه اهر شهرستان اهر ویروس کرونا سپاه و بسیج راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان