Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@14:17:00 GMT

تولید شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۱۵۸

تولید شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، علیرضا قنبری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصول تولیدی این شرکت گفت: ما تولیدکننده شیلدهای پلی استر محافظ صورت هستیم، صفحاتی که جلوی صورت قرار می‌گیرند و با کش به‌صورت وصل می‌شود. این شیلدها می‌تواند ساعت‌ها از چشم و صورت پزشکان و پرستارانی که به صورت مستقیم در جریان مداوای بیماران کرونایی قرار دارند محافظت کند تا بدین ترتیب آن‌ها از برخورد سرفه و عطسه‌های بیماران که تهدیدی برای انتقال ویروس به آن‌ها است در امان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر روزانه دو هزار شیلد تولید و آن را در اختیار علوم پزشکی کرمانشاه قرار می‌دهد، گفت: شیلدهای پلی استر محافظ صورت کار مشترکی از ما و پارک علم و فناوری کرمانشاه با شرکت دایراک صنعت درمان است. شرکت دایراک جز شرکت‌هایی است که از گذشته در تولید پوشینه‌های پزشکی فعالیت داشته است. ما از 20 روز پیش به این شرکت پیوستیم تا کمبودهای مواد اولیه تولید شیلد در استان کرمانشاه را تامین کنیم. شرکت ما تا 70 درصد محصول شیلدهای پلی استر محافظ صورت را تولید و سپس تحویل شرکت دایراک می‌دهد؛ آنها نیز در چمبرهای شوک دمایی، این محصولات را استریل و پک می‌کنند و چون دارای GMP تولید و فروش هستند، تولید و عرضه محصول را انجام می‌دهند.

قنبری درباره چشم‌انداز تولید شیلدهای پلی استر محافظ صورت در شرکت متبوع خود گفت: ما پیشتر سابقه تولید این محصول را در شرکت خود نداشتیم اما با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی قصد داریم این محصول را تولید کنیم و معتقدیم با توجه به اپیدمی کرونا باید برای تولید این محصول پیش‌بینی یکساله داشته باشیم.

انتهای پیام/

169 / 336 تولید شیلد صندوق نوآوری دانش بنیان ویروس کرونا پلی استر محافظ صورت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تولید شیلد صندوق نوآوری دانش بنیان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصرآبادِ کجور با شکوفه‌های گیلاس تماشایی‌تر شد

دومین جشن شکرگزاری شکوفه‌های گیلاس در"ناصرآباد" بخش کجور شهرستان نوشهر روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان، هنرمندان، گردشگران و روستاییان برگزار شد؛ سالانه ۲ هزار تن گیلاس در این روستا تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهر، دومین جشن شکرگزاری شکوفه‌های گیلاس در"ناصر آباد" بخش کجور شهرستان نوشهر با حضور جمعی از مسوولان، هنرمندان، گردشگران و اهالی منطقه به همت باغدار حاج علی برگزار شد.

حاج علی مختاری؛ باغدار ناصرآبادی به خبرنگار تسنیم گفت: ناصرآباد 200 هکتار باغ درختان سیاه‌ریشه گیلاس دارد که زبانزد منطقه و کشور است.

وی ادامه داد: ناصرآباد به علت داشتن شرایط آب و هوای خوب، خاک مناسب و بالا بودن کیفیت محصول، جزو سه روستای ایران در تولید محصول گیلاس از نوع ارقام تک‌دانه (مشهد) است که مقادیر قابل توجهی از این محصول ارزش صادراتی دارد و به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای خزر صادر می‌شود.

این باغدار اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت مسئولان، مشاغل پایدار در روستا ایجاد و به مهاجرت معکوس منتج شود.
 

.

به گزارش تسنیم، روستای ناصرآباد در بخش کجور، به واسطه تولید محصول گیلاس و صادرات این محصول بیکار ندارد.

بخش کجور نوشهر با برخورداری از 64 نقطه روستایی، 2 نقطه شهری واقع در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر با گستره بیش از یکهزار کیلومتر مربع بیش از 12 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی دارد.

گلابی، سیب، انگور، گیلاس، هلو، به، زرد آلو، شلیل و گردو از مهم‌ترین محصولات درختان سیاه ریشه این بخش ییلاقی و کوهستانی خطه غربی ماندران است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • ناصرآبادِ کجور با شکوفه‌های گیلاس تماشایی‌تر شد