Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمس‌الدین موسوی،معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون 993 گروه جهادی در استان زنجان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فعالیت کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: گروه‌های متعدد از دو تا 10 نفره از بسیج و گروه‌های مردمی در فعالیت‌های مربوط به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان فعالیت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت 993 گروه جهادی در امر تولید ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی در استان زنجان، گفت: این گروه‌ها شامل اقشار مختلف بسیج می‌شود.   این مسئول از توزیع 14 هزار و 250 بسته معیشتی برای افراد کم برخوردار و افرادی که شغل آنها به دلیل شیوع بیماری کرونا در معرض خطر بود، خبرداد و گفت: در این مدت 4 هزار و 840 مکان از جمله مسجد، سالن، مجتمع‌های مسکونی، ادارات، محلات و معابر توسط گروه‌های جهادی و گردان جنگ نوین تیپ 36 انصار المهدی ضد عفونی شده است.   معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: تا کنون برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا 26 هزار و 750 نفر روز به کارگیری شده است.   موسوی از راه‌اندازی نقاهتگاهی به ظرفیت 100 تخت در کانون امام علی (ع) زنجان به منظور کمک به دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و گفت: هنوز از این نقاهتگاه استفاده نشده است.   وی با اشاره به انتشار 496 خبر و 141 گزارش خبری و مستند از رسانه‌های بسیج و سپاه خبر داد و گفت: اقشار مختلف بسیج در استان زنجان پای کار بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید مجید فریدفر گرامی داشته شد. 
وی با اشاره به اینکه همچنین آیینی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد ادامه داد: به ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شد. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دوهزار عضو در استان با فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند. 
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است