Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:13:13 GMT

تعطیلی اصناف غیرضروری همدان در جهت گندزدایی سطح شهر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۱۸۷

تعطیلی اصناف غیرضروری همدان در جهت گندزدایی سطح شهر

محرابی با اشاره به گندزدایی سطح شهر همدان توسط نیروهای سپاه گفت: واحدهای صنفی غیر ضروری که برای تامین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم فعال هستند فردا برای اجرای طرح ضدعفونی تعطیل هستند.

«حسین محرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اصناف و بازاریان همدان فردا (17 فروردین) برای عملیات بیولوژیکی و ضدعفونی همکاری لازم را با سپاه  دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اتاق اصناف همدان افزود: اطلاع رسانی های لازم به صاحبان اصناف داده شده و مردم هم فردا برای خرید به مناطقی مانند سرگذر و سبزه میدان مراجعه نکنند.

 

وی با بیان اینکه 30 هزار واحد صنفی در استان همدان وجود دارد، خاطرنشان کرد: کسبه و بازاریان همدان تاکنون در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری و مشارکت خوبی داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از تعطیلی صنوف و بازار همدان در خانه ماندن مردم است، تصریح کرد: این ایام فرصت طلایی است که مردم از منزل خارج نشوند تا به قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک کمک کنند تا هر چه سریعتر ریشه این ویروس در همدان خشک شود.

 

رئیس اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه تعطیلی اصناف غیرضرور، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، نماز جمعه، کتابخانه‌ها و... همچنان ادامه دارد، گفت: این تعطیلی تا پایان ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در کشور همچنان مثل چند روز گذشته ادامه دارد و باید مطابق دستورالعمل‌ها انجام شود.

 

محرابی با بیان اینکه نباید برای مقابله با کرونا سست شویم افزود: اگر قرنطینه کمرنگ شود بازگشت به حالت اولیه و مقابله با بیماری سخت می‌شود بنابراین نگرانی علوم پزشکی باید مدنظر همه قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا اتاق اصناف تعطیلی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب

حجت‌الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیادر همایش اصناف و بازاریان شهرستان خرم‌آباد که در سالن همایش حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی اجتماعی تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه به آن به ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد، اظهار کرد: مسئله حجاب با توجه به مستندات در تمدن ایرانی همواره مورد توجه بوده است.
 
وی تاکید کرد: حجاب ارزش مهمی در تعالیم اسلامی دارد و باید در زمینه‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای به مقوله حجاب بشود.
به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان مقوله حجاب نیازمند آموزش مداوم به خانواده، مدارس، دانشگاه و جامعه است.
مهدوی نیا گفت: الگو پذیری فرهنگ حجاب نیاز به نهادینه سازی در وجود و باور افراد است و برای رسیدن به این هدف مهم همه گروه‌ها، احزاب، نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های موثر باید پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه در حوزه اجتماع یکی از ویترین‌ها اصناف و بازار است، گفت: بازاریان و اصناف نسبت به نشر فرهنگ و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و تبیین فرهنگ حجاب وظیفه موثری دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه حجاب ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی دارد، اظهار کرد: بر همین اساس دشمن از مسائل فرهنگی و دینی استفاده و به اهداف امنیتی و سیاسی خود نفوذ می‌کند.
مهدوی نیا با بیان اینکه طرح عملیاتی نور یک طرح مبارک و مبارزه با طرح عملیاتی اسرائیلی و آمریکایی که سال گذشته شروع کرد، گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انتظاری که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اتحادیه‌های صنفی و بازاریان داریم این است که نسبت به آمرین و ناهیان حمایت لازم را داشته باشد.
وی از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های حجاب و عفاف توسط اصناف و بازاریان حمایت و اعلام آمادگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم