Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:04:03 GMT

بررسی مساله نهال‌کاری در عرصه‌های ریزگرد مهم است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۱۸۸

بررسی مساله نهال‌کاری در عرصه‌های ریزگرد مهم است

حاجی‌زاده بررسی مساله نهال‌کاری در عرصه‌های ریزگرد را مهم دانست و گفت: کمیته نظارت در این حوزه باید فعال‌تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کیامرث حاجی‌زاده» عصر امروز (شنبه ۱۶ فروردین) در جلسه تامین آب نهال‌های کاشته‌شده در عرصه‌های ریزگرد، با بیان اینکه خوزستان سال دائم‌البحرانی را پشت سرگذشته اظهار کرد: امیدواریم که در سال جدید با بحران‌های کمتری روبه‌رو باشیم، گرچه کشور از ابتدای سال جدید با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما با لطف خدا و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بحران نیز رفع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین استاندار خوزستان در ستاد مدیریت و مقابله با بحران بررسی مساله نهال‌کاری در عرصه‌های ریزگرد را مهم دانست و افزود: کمیته نظارت در این حوزه باید فعال‌تر شود و از اعضای کمیته انتظار می‌رود مباحث کارشناسی، میدانی، نظارت بر قراردادها، انجام اقدامات و کارهای تکمیل نشده را بررسی کنند و دلایل و روند پیشرفت آنها را به ما ارائه دهند.

 

وی با تاکید بر تامین آب مورد نیاز نهال‌های عرصه ریزگرد تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما نهال‌ها نیازمند آب هستند و نباید اجازه داد، خشک شوند و از امروز باید تامین آب این نهال‌ها صورت گیرد.

 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق اهواز همکاری لازم را داشته باشد و تحت هیچ شرایطی برق را قطع نکند.

 

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از کانال پورشریفی برعهده سازمان جهاد کشاورزی است ابراز کرد: کانال های فرعی نیز برعهده اداره‌کل منابع طبیعی است و در این مورد نیز کمیته نظارت این مسائل را بررسی و موسسه تحقیقات مکلف است مصوبات استانی را تایید کند.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان نهال کاری عرصه های ریزگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم

  حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اولین کمیته استانی صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم در سال 1403 گفت: توزیع شیر در مدارس سیستان و بلوچستان باید نوید بخش سلامتی دانش آموزان باشد و تمام شرایط و استانداردهای بهداشتی در توزیع آن رعایت شود.

وی ادامه داد: شیر برای سلامتی و رشد کودکان بسیار مهم و ضروری است، دانش آموزان در دوران رشد جسمی و ذهنی هستند و شیر سالم کمک زیادی به تقویت و رشد آنان می کند.

دکتر غزنوی با بیان اینکه سلامت یک مقوله بین بخشی است گفت: 25 درصد سلامت جامعه به بهداشت و درمان مربوط می شود و 75 درصد آن مربوط به سایر ارگان هاست.

وی افزود: جهت تحقق فراگیر شدن سلامت در جامعه باید همه ی سازمان پای کار باشند و هر کدام سهم و نقش خود را به خوبی انجام دهند.

دکتر احمد زاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز گفت: یکی از وظایف دولت توزیع شیر سالم بین دانش آموزان است که در این بین نقش اساسی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی، دامپزشکی، آموزش و پرورش و... است.

وی با بیان اینکه واحد های تولیدی شیر در استان فعال هستند گفت: باید از این واحدهای تولیدی حمایت کنیم البته حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان نکته بسیار حائز اهمیتی است و به هیچ وجه قصور در این زمینه قابل اغماض نیست.

وی افزود: بازرسی ها از نحوه تولید و توزیع شیر توسط نیروهای بهداشتی سطح استان با دقت و حساسیت به صورت ویژه انجام می شود و ارگان های مرتبط ملزم به همکاری با کارشناسان بازدید به عمل می آید.

آقای جهانتیغ نماینده آموزش و پرورش استان نیز گفت: 27 میلیون پاکت شیر در سال در بین مدارس توزیع می شود، که از دو شرکت تولیدی خریداری می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم