Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:17:22 GMT

درگیری های ناصریه عراق دو کشته و هشت زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۵۲۳۷

درگیری های ناصریه عراق دو کشته و هشت زخمی برجا گذاشت

این درگیری ها عصر جمعه (دیروز) به دنبال اعتراض دهها نفر از اهالی ناصریه به نبود حمایت دولت از خانوادههای مستمند در جریان مقررات ممنوعیت رفت و آمد ناشی از بحران کرونا روی داد.  
منابع عراقی امروز (شنبه) به نقل از یک مقام امنیتی این کشور اعلام کردند که در نتیجه درگیریهای روز گذشته ناصریه یک افسر پلیس به دلیل شدت جراحتهای وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین یکی از معترضان کشته شد و هشت نفر دیگر از معترضین و نیروهای امنیتی عراق نیز زخمی شدند.  
شهر ناصریه، نماد و پایتخت اعتراضهای خیابانی ماههای گذشته عراقی ها علیه فساد، بیکاری و ناکارآمدی دولت لقب گرفته است.  
بر اساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت عراق در روز شنبه،  تاکنون ۸۲۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۵۴ مورد از آنها فوت شده و ۲۶۸ تن نیز بهبود یافته اند.

دولت عراق برای مبارزه با همهگیری ویروس کرونا تا ۲۶ فروردین جاری مقررات ممنوعیت رفت وآمد در سراسر این کشور به اجرا درآورده است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا عراق اعتراض پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عراق اعتراض ویروس کرونا عراق اعتراض ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز استان خبر داد و گفت : متهم ۱۷ ساله در محل ارتکاب جنایت دستگیر شد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ششم فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 739474

دیگر خبرها

  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس
  • سیل در یاسوج یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت